جمعه 9 دی 1384

آيت الله جنتي: از رهبري درخواست کردم ديگر خطيب نماز جمعه نباشم، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

احمد جنتي،‌‏امام جمعه موقت تهران امروز در خطبه‌‏هاي نماز جمعه از مقام معظم رهبري خواست كه وي ديگر در نماز جمعه حضور پيدا نكند تا به كارهاي ديگرش برسد.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، احمد جنتي ضمن ابراز خوشحالي از اضافه شدن نام احمد خاتمي به فهرست ائمه جماعات تهران، ادامه داد: سال‌‏ها بود كه به آقاي خامنه‌‏اي اصرار مي‌‏كرديم تا افراد ديگري را به ائمه جمعه تهران اضافه كنند كه انتخاب آقاي خاتمي باعث خوشحالي ما شد.
دبير شوراي نگهبان با اشاره به سال‌‏روز ميلاد حضرت مسيح، ضمن گرامي داشتن اين روز، اضافه كرد: امروز مدعيان پيروي از آن حضرت كاري مي‌‏كنند كه حضرت عيسي(ع) مظلوم واقع شده است.
جنتي اضافه كرد: كار اين پيامبر گرانقدر امروز به جايي رسيده است كه پيروان او كه مي‌‏گويند به كليسا مي‌‏روند، بدترين جنايات ممكن را انجام مي‌‏دهند، من از شما كه ادعا مي‌‏كنيد پيروان حضرت عيسي(ع) هستيد، سوال مي‌‏كنم كه چه كار كرده‌‏ايد و از چه جنايتي رويگردان شده‌‏ايد؟ هر كسي با شما مخالفت مي‌‏كند به بدترين وضع شكنجه‌‏اش كرده‌‏ايد. آنهايي كه با اسلام دشمني دارند، بگويند مگر اسلام به آنها چه بدي كرده است؟
وي افزود: اسلام به پيغمبر شما احترام مي‌‏گذارد حتي برخي از شما مي‌‏گوييد كه پيامبرتان شراب خورده است اما اسلام او را پاك مي‌‏داند.
خطيب نماز جمعه تهران اظهار داشت: تنها جرم اسلام اين است كه ظلم و زور شما را نمي‌‏پذيريد و معتقد است بايد از ظالم در مقابل مظلوم حمايت كرد و شما به اين دليل با اسلام دشمني مي‌‏كنيد.
جنتي ضمن تاكيد بر اين نكته كه مسلمانان هم پيرو حضرت مسيح(ع) هستند، گفت: از خدا مي‌‏خواهم به پيروان حضرت مسيح(ع) نيرو دهد تا دشمنان دينشان را منكوب كنند البته خوشبختانه امروز آثار برقراري حكومت اسلامي در بسياري از جاها نمايان شده است و آثار رسوايي دشمنان روز به روز روشن‌‏تر به چشم مي‌‏آيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دبير شوراي نگهبان در ادامه ضمن اشاره به سالگرد پيام حضرت امام خميني (ره) به گورباچف، گفت: امام خميني(ره) نظير يك پيامبر كه به يك پادشاه پيام مي‌‏فرستد. پيامي را براي گورباچف فرستاد و در آن تاكيد كرد كه مبادا بر دامان غرب بيفتيد، مشكل شما مساله سياست، مالكيت و ... نيست، مشكل شما بي‌‏خدايي است و بايد به خدا بينديشيد و بياييد از اسلام خداپرستي بياموزيد. اكنون غرب نيز به دليل دوري از معنويت در حال شكستن از درون هستند.
جنتي در پايان با حمايت از سياست‌‏هاي دولت احمدي‌‏نژاد، گفت: دولت‌‏هاي پيشين يك تجربه‌‏اي كردند و رفتند. اجازه دهيد كه دولت جديد هم كار خود را انجام دهد. كار تازه‌‏اي مي‌‏خواهد انجام شود. اين هم تجربه جديدي است. اجازه بدهيد ببنيم چه مي‌‏شود. نبايد در مقابل هم صف‌‏بندي كنيم. ما نه تنها نبايد كارشكني كنيم بلكه بايد كمك هم بكنيم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آيت الله جنتي: از رهبري درخواست کردم ديگر خطيب نماز جمعه نباشم، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016