دوشنبه 30 مرداد 1385

مديرمسوول جديد روزنامه جام جم معرفی شد، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

رييس سازمان صدا و سيما با بيان اين‌که صفات رسانه ملی بر روزنامه و موسسه «جام جم» نيز مترتب است، تصريح کرد: با رعايت تعريف رسانه نوشتاری، وظيفه روزنامه جام جم همچون رسانه ملی، مديريت هدايت فرهنگی و افکار عمومی جامعه است.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران، ايسنا، «سيد عزت‌الله ضرغامی» در مراسم معارفه «بيژن مقدم» مديرمسوول جديد روزنامه جام جم به جايگاه روزنامه در افق رسانه اشاره کرد و گفت: در مجموعه افق رسانه، جايگاه روزنامه جام‌جم مشخص و ماموريت آن تبيين شده است.

رييس سازمان صدا و سيما، ارتباط وسيع روزنامه جام جم با رسانه ملی را فرصت و مزيت مناسبی دانست و تصريح کرد:‌اين ارتباطی يکسويه نيست، بلکه تعاملی دو سويه بين بخش‌های مختلف رسانه ملی و روزنامه جام جم است که بايد با استفاده از اين فرصت و بررسی ميزان بازخوردها از تاثير فعاليت رسانه‌ای خود بر مخاطب مطلع شويم.

ضرغامی با اشاره به مستقل بودن روزنامه جام جم از صدا و سيما افزود: روزنامه جام جم با ويژگی‌های منحصر به فرد خود بايد مديريت پيام، جريان‌سازی و فرهنگ‌سازی را بر عهده بگيرد و در جذب مخاطبان در دو حوزه مخاطب عام و خاص بيش از پيش تلاش کند.

رييس سازمان صدا و سيما با اشاره به کارکردهای گوناگون روزنامه جام جم از جمله اطلاع‌رسانی و آموزش، بر توليد محتوا برای مخاطبان خاص و افراد ممتاز تاکيد کرد و گفت: انعکاس سلايق مختلف و امکان حضور جريان‌های فکری گوناگون همانند گذشته و با قدرت بيشتر بايد در روزنامه جام جم فراهم شود.

وی با اشاره به مختصات رسانه‌های مکتوب گفت: رسانه‌های مکتوب به ويژه روزنامه جام جم که متاثر از سياست چندصدايی رسانه ملی است، می‌توانند صريح‌تر و شفاف‌تر در حوزه‌های نقد سازنده وارد شوند.

رييس سازمان صدا و سيما هم‌چنين تاکيد کرد: هر چقدر شفاف‌تر عمل کنيم و به سلايق و ديدگاه‌های گوناگون بيشتر ميدان دهيم، رسانه شايعه بيش از پيش ضعيف می‌شود و اين رسانه‌ که شايستگی اعتماد ندارد، کمتر مورد اقبال مردم قرار می‌گيرد.

هم‌چنين رييس سازمان صدا و سيما در اين مراسم که تعدادی از نمايندگان مجلس شورای اسلامی، مشاور رييس‌جمهور در امور مطبوعاتی، اهالی رسانه و مطبوعات و برخی از معاونان سازمان صدا و سيما نيز حضور داشتند، از زحمات و تلاش‌های «حسين انتظامی» مدير مسوول اسبق و «جعفری» مدير مسوول سابق روزنامه جام جم، قدردانی کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ضرغامی حکم مديرمسوولی بيژن مقدم را نيز اهدا و برای وی در اين منصب آرزوی موفقيت کرد.

همين گزارش حاکيست علی‌اصغر جعفری مدير مسوول سابق روزنامه جام جم نيز در اين مراسم گزارشی از روند فعاليت گذشته اين روزنامه بيان کرد.

بيژن مقدم نيز در سخنان کوتاهی، برنامه و سياست‌های آينده خود را در اين روزنامه تشريح کرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مديرمسوول جديد روزنامه جام جم معرفی شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016