پنجشنبه 20 اردیبهشت 1386

۷ دانشجو در بازداشت، معاون امنيت دادستان تهران: بازداشت ها ادامه خواهد يافت، ادوار نيوز

ادوارنيوز: با بازداشت ۳ دانشجوی دانشگاه پلی تکنيک در عصر روز چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ماه تعداد دانشجويانی که هم اينک در زندان اوين در بازداشت موقت بسر می برند به ۷ دانشجو رسيد.

در حال حاضر بجز احمد قصابان ، مقداد خليل پور، مجيد شيخ پور و پويا محموديان ۴مديرمسئول نشريات دانشجويی دانشگاه پلی تکنيک که ۲تن از آنان با آرای بالای دانشجويان دانشگاه پلی تکنيک به عضويت شورای مرکزی انجمن اين دانشگاه انتخاب شده اند، مجيد توکلی ديگر عضو منتخب انجمن پلی تکنيک و بابک زمانيان مسئول روابط عمومی انجمن پلی تکنيک در زندان اوين بسر می برند.

همچنين زينب پيغمبر زاده دانشجوی دانشگاه تهران و عضو کميسيون زنان دفتر تحکيم وحدت نيز روز دوشنبه بدليل عدم توديع وثيقه ۲۰ ميليون تومانی در خصوص پرونده تجمع زنان در ۱۳ اسفند ماه در برابر دادگاه انقلاب، بازداشت و به زندان اوين منتقل شد. از سوی ديگر قاضی حداد معاون امنيت دادستان تهران در مصاحبه ای با فارس از ادامه بازداشت دانشجويان خبر داد و گفت:علاوه بر پنج نفر دستگير شده چند نفر ديگر نيز در اين ارتباط شناسايی شدند که احتمالاً به زودی دستگير شوند.

وی در خصوص قبول اين اقدام موهن از سوی افراد دستگير شده گفت: به لحاظ خباثت و عنادی که در اين نشريات نسبت به اسلام و مقدسات شده است هيچ کدام از مديران مسئول دستگير شده حاضر نيستند که مسئوليت اين کار را بر عهده بگيرند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حداد اظهار داشت: اين افراد با رد اتهامات خود مدعی هستند که کسان ديگری به نام اين مديران مسئول نشريات دانشجويی اقدام به انتشار مطالب در نشريات کرده‌اند ولی ما اعتقاد داريم که اين کار قطعاً توسط مديران مسئول نشريات صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به سابقه نشريه و مطالب قبلی منتشر شده در اين نشريات نشان می‌دهد که مطالب قبلی نيز به چاپ اين گونه مطالب گرايش داشته است. لذا چاپ اين مطالب قطعاً کار اين افراد بوده است.

گفتنی است قاضی حداد نامی آشنا برای فعالان دانشجويی در سالهای اخير بوده است. وی در جريان نا آراميهای دانشجويی در سال ۸۲ حکم بازداشت بسياری از دانشجويان از جمله اعضای شورای مرکزی وقت دفتر تحکيم وحدت را صادر کرد.

Copyright: gooya.com 2016