چهارشنبه 24 مرداد 1386

پيرامون اقدام اعضای مجاهدين و ضرب و شتم امير فرشاد ابراهيمی در برلين، ميلاد آريايی

حذف فيزيکی و سرکوب ديگر انديشان توسط اعضای مجاهدين در صحنه سياسی خارج کشور هر روز دسته گل جديدی به آب ميدهد .
يک روز تلاش دارند با افرادی که خود قربانی مجاهدين بوده اند اقدام به ترورشخصيتی "علی شمس" در صحنه اينترنت نمايند و روزی ديگر به ضرب و شتم فيزيکی"امير فرشاد ابراهيمی" در برلين دست بزنند و فردا روز قطعا طعمه ديگری را چماقداران مجاهد برخواهند گزيد.

شکست های پی در پی سياسی وآگاهی و دوری هرچه بيشتر ايرانيان آزاده خارج از کشور ازاين گروه ، اکنون کارد را به استخوان مجاهدين رسانده است و بنا به پيام رهبرخود مسعود رجوی به تاريخ ۱۲ تيرماه فرمان قتل همه جدايی طلبان از اين سازمان و ديگر انديشان قبل از به قدرت رسيدن شان!! را اعلام ورسما مکتوب کرد نشانه های بحرانی عميق در درون مجاهدين ارزيابی ميشود .
رهبری مجاهدين بويژه مسعود و مريم رجوی انتقام شکست ها و ناکامی های خود طی اين ساليان را ابتدا با محاکمه اعضای خودشان در خاک عراق گرفتند و سپس با متهم کردن ديگر انديشان و متقدين سياسی خود به عنوان عوامل وزارت اطلاعات ايران در اروپا ، اکنون دايره اين انتقام گيری را به تمامی اپوزيسيون مسئول گسترش داده و خط جديد خود را به همه هواداران باقيمانده خود در اروپا ابلاغ کرده اند.

تحرکات تازه اعضای مجاهدين صحت نقطه نظرات جداشدگان صديق از اين سازمان را به اثبات ميرساند که اکنون مجاهدين چون زورشان به رژيم اسلامی نميرسد تلاش دارند اين حقارت تاريخی را بر اساس يک طرح محرمانه با حذف فيزيکی تمام مخالفان ومنتقدين سياسی خود در اروپا جبران کنند .

به عنوان يک ايرانی ضرب و شتم فيزيکی همه ديگر انديشان چه در ايران و چه در خارج از کشور بويژه آخرين آنان در برلين محکوم است ومطمئن هستم که اقدامات فوق تنها محدود به تعرض عليه حريم شخصی افراد محدود نخواهد ماند وتوجه همه مجامع قانونی و حقوقی در کشورهای غربی به تحرکات رو به گسترش مجاهدين که به نظر ميرسد همچون خودسوزی های پاريس در سال ۲۰۰۳ به فرمان رهبری آنان صورت می گيرد، ضروری است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

قطعا سکوت ادارات امنيتی کشورهای غربی در برابر مجاهدين مدت زمان زيادی بطول نخواهد انجاميد و در هر شکل ممکن اين مجاهدين هستند که ضررکننده اصلی خواهند بود . چون خاک اروپا قطعا چون خاک ايران برای ترويج چماقداری و تفهيم افکار خود به زور بازو نيست و اگر اقدامات خشونت طلبانه و خمپاره باران شهرهای ايران که به قيمت خون بيگناهان انجاميد برای مجاهدين ثمری داشت ، اقدام برای ترساندن و حذف فيزيکی ويا به سکوت وادار کردن اپوزيسيون مسئول برای آنان نيز ثمر خواهد داشت .


۱۳.۰۸.۲۰۰۷
ميلاد آريايی
M_ariyaei2006@yahoo.com

Copyright: gooya.com 2016