جمعه 23 شهریور 1386

مسوول ستاد ائتلاف حزب‌الله ايران: صراحتا با انصار حزب‌الله مخالف هستيم، ايسنا

ـ اگر احتمال موفقيت نمی‌داديم، وارد عرصه انتخابات نمی‌شديم

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسی


مسوول ستاد ائتلاف حزب‌الله ايران گفت: جريان حزب‌الله پيروز خواهد بو،د شايد نتوان مقدار آن را به طور دقيق سنجيد، ولی می‌دانيم که اين جريان پيروزی قابل توجهی در آينده خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) سلطان آبادی طی سخنانی در اجلاس اتحاد ملی و انسجام اسلامی ائتلاف بزرگ حزب الله ايران با بيان اين‌که " تمام تلاش خود را برای حضور گسترده و رضايت مردم در عرصه انتخابات خواهيم داشت" خاطرنشان کرد: ذات انتخابات حرکت به سمت پيروزی است و اگر هدف به سمت شکست باشد راه بی‌نتيجه است و بايد تمام تلاش خود را به کار ببريم تا به پيروزی برسيم.

وی شرط پيروزی را داشتن خلوص نيت عنوان کرد و گفت: با توجه به شرايط امروز حزب‌الله احساس می‌کنم حزب‌الله با خلوص نيت بر تمام سختی‌ها غلبه خواهد کرد.

وی با اشاره به اين‌که " ما برای خدمت به نظام آماده هستيم" خاطر نشان کرد:‌ اميدواريم با تشکيل ستاد ائتلاف به پيروزی برسيم و اگر احتمال موفقيت را نمی‌داديم وارد اين عرصه نمی‌شديم.

مسوول ستاد ائتلاف حزب الله با بيان اين‌که " ما با صراحت با انصار حزب‌الله مخالف هستيم" خاطر نشان کرد: ما با رفتاری که از سوی انصار حزب الله خلق شد از همان زمان‌ها به شدت مخالفت کرديم. از همان زمان با تفکر آن‌ها آشنا بوديم آن‌ها به اين اسم مقدس لطمه زدند و تلاش ما بر اين است که اذهان جامعه از اين اسم پاک شود و به نظر می‌رسد امروز اين مساله يکی از مهم‌ترين موانع ماست.

به گزارش ايسنا هم‌چنين حجت‌الاسلام و المسلمين اشرفی اصفهانی نيز طی سخنانی در اين نشست گفت‌: امروز عاملی که به اعتبار مجلس ضربه زده حضور عده‌ای افراطی بوده است.

وی با بيان اين‌که " از آقای خرازی تشکر می‌کنيم که تلاش دارند يک حزب‌الله واقعی را شکل دهند" ادامه داد:‌ در قرآن آمده نصرت از آن حز ب‌الله در برابر حزب شيطان است و بايد با توجه به موقعيت حساس جهانی در کشور با دقت و تامل و بررسی و برنامه‌ريزی دقيق دوستان وارد اين ميدان شوند.

وی با اشاره به اين‌که " اگر حساب شده و با برنامه‌ريزی حرکت کنيد، حتما پيروز خواهيد شد" تصريح کرد: ‌دوران حيات حضرت امام(ره) با امروز بسيار متفاوت است؛ در آن زمان نيازی نبود که مدت‌ها پيش وارد فضای انتخاباتی شد و برای پيروزی در انتخابات تلاش کرد، بلکه ما شاهد يک فضای معنوی و انقلابی بوديم.

اشرفی اصفهانی با بيان اين‌که " امروز شرايط بسيار متفاوت شده است" ابراز عقيده کرد: امروز عده‌ای که می‌خواهند وارد عرصه‌ انتخاب شوند از ماه‌ها قبل با انبوهی از امکانات مالی وارد انتخابات می‌شوند، حتی برخی از آن‌ها با خريد رای در انتخابات پيروز می‌شوند. البته اين مساله در انتخاب خبرگان وجود ندارد، چون در اين انتخابات نمايندگان نگاه مالی ندارند.

وی افزود: در پيام امام خمينی(ره) در تاسيس مجلس دوم ايشان تاکيدی داشتند مبنی بر اين‌که مراقب باشيد خان‌ها بر شما مسلط نشود، چون اگر افرادی که بخواهند با حيثيت نظام بازی کنند وارد عرصه شوند بسيار خطرناک است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اشرفی اصفهانی تصريح کرد: ‌اگر در طول هفت دوره انتخابات يک بررسی انجام دهيم، خواهيد ديد که مردم با اختلاف ديدگاه و با آمال و آرزوهای متفاوت به کانديداها رای دادند، ولی متاسفانه ديديم به خواسته‌هايی که می‌خواستند، نرسيدند.

وی گفت: بايد تلاش شود تا ديدگاه مردم نسبت به حزب‌الله تغيير کند. متاسفانه به دليل عملکرد برخی در گذشته مردم ذهنيت خوبی از حزب‌الله ندارند و شما بايد کاری کنيد تا نگاه مردم به حزب‌الله تغيير کند و بگوييد که اين حزب‌الله با حزب اللهی که در اذهان مردم وجود دارد متفاوت است.

اشرفی اصفهانی ادامه داد: قصد ندارم وارد عرصه‌ انتخابات شوم و هيچ احساس ضرورتی برای حضور در اين عرصه نمی‌بينم.

وی اظهار اميدواری کرد که حزب‌الله ايران نيز مانند حزب‌الله لبنان چهره‌ واقعی ونوينی از حزب‌الله را نشان دهد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مسوول ستاد ائتلاف حزب‌الله ايران: صراحتا با انصار حزب‌الله مخالف هستيم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016