شنبه 24 آذر 1386

ديدار اعضای دفتر تحکيم وحدت و ادوار با ناصر زرافشان

جمعی از اعضای دفتر تحکيم وحدت به همراه تعدادی از اعضای سازمان ادوار تحکيم با دکتر ناصر زرافشان ديدار کردند.

در اين ديدار که علی نيکو نسبتی عضو تازه آزاد شده دفتر تحکيم نيز حضور داشت در مورد مسائل سياسی مهم روز از جمله وضعيت دانشگاه ها، دانشجويان دربند، شرايط ويژه کشور و همچنين خطر جنگ افروزی صحبت شد.

علی نيکو نسبتی که به تازگی از زندان آزاد شده است ضمن تشريح شرايط زندان و دانشجويان دربند و اشاره به دستگيری تعداد زيادی از فعالان دانشجويی خصوصا اعضای دفتر تحکيم وحدت و سازمان ادوار از دکتر زرافشان به عنوان يک وکيل زبردست خواست که وضع دانشجويان را پی گيری کند.

در ادامه اين ديدار عبدالله مومنی به عنوان سخنگوی سازمان ادوار در صحبت هايی ضمن اشاره به شرايط ويژه و بحرانی کشور و افزايش فشار های خارجی احتمال دخالت قدرت ها خارجی در سرنوشت مردم ايران را تاييد کرد و خواستار تشکيل يک جبهه فراگير ضد جنگ شد.

در انتهای اين ديدار دکتر ناصر زرافشان ضمن ابراز همدردی با دانشجويان دربند خصوصا ۳ دانشجوی پلی تکنيکی زندانی قول داد که از هر امکانی برای رهايی آنان خصوصا اعضای دفتر تحکيم وحدت استفاده کند. وی در ادامه ضمن تاکيد بر خطر جنگ و تجاوز خارجی حفظ استقلال و تماميت ارضی کشور را از ضروری ترين امور دانست و اظهار اميدواری کرد که فعالان سياسی و روشنفکران و دانشجويان که دغدغه ميهن دارند به جبهه فراگير ضد جنگ بپيوندند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

لازم به توضيح است که چند پيش ناصر زرافشان با انتشار فراخوان ضد جنگ از همه دعوت کرده بود که برای دفاع از کشور در يک جبهه متحد شوند که اين فراخوان تاکنون با استقبال بی نظيری مواجه گرديده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ديدار اعضای دفتر تحکيم وحدت و ادوار با ناصر زرافشان' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016