جمعه 3 خرداد 1387

انتخاب اعضا شورای تحقيق و تشکيل يک نهاد مشورتی در نشست دفتر تحکيم وحدت، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: نشست اتحاديه انجمنهای اسلامی دانشجويان دانشگاههای کشور (دفتر تحکيم وحدت) برگزار شد.

صابر شيخلو رئيس نشست دفتر تحکيم وحدت در مصاحبه با خبرنگار خبرنامه اميرکبير گفت: “در نشست اين اتحاديه که با حضور ۳۴ دانشگاه و مجموع ۴۲ رای برگزار شد، پس از مراسم افتتاحيه دانشجويان به بحث و برررسی پيرامون وضعيت فعلی دانشگاهها و انجمنهای عضو اتحاديه و همچنين برخوردهای صورت گرفته با فعالين دانشجويی به خصوص عدم ارائه کارنامه به برخی از اعضا اين اتحاديه و ستاره دار کردن آنها پرداختند.”

وی ادامه داد: “پس از اين مباحث انتخاب هيات رئيسه نشست و همچنين اعضا شورای تحقيق اين اتحاديه برگزار شد و آقايان سياوش حاتم (دانشگاه همدان)، مقداد بريمانی (دانشگاه زاهدان)، مراد باسره (دانشگاه ايلام) به عنوان اعضا شورای تحقيق انتخاب شدند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شيخلو افزود از ديگر مصوبات اين نشست تصويب تشکيل يک نهاد مشورتی متشکل از اعضای شورای مرکزی و عمومی بود که اعضا آن در نشست بعدی انتخاب خواهند شد. همچنين در اين نشست ساير پيشنهادات در مورد اساسنامه اين اتحاديه نيز مورد بررسی قرار گرفت. وی همچنين از تصويب چند بيانيه در اعتراض به نقض حقوق بشر و برخوردهای صورت گرفته با فعالين مدنی خبر داد و افزود انتخاب اعضای شورای مرکزی اين اتحاديه به نشست بعدی موکول شد.

Copyright: gooya.com 2016