چهارشنبه 4 اردیبهشت 1387

محمد هاشمی، علی نيکو نسبتی و علی عزيزی سه عضو شورای مرکزی دفتر تحکيم وحدت به دادگاه انقلاب احضار شدند، ادوارنيوز

ادوارنيوز: محمد هاشمی (دبير تشکيلات)،علی عزيزی (نايب دبير) و علی نيکونسبتی مسئول روابط عمومی دفتر تحکيم وحدت به دادگاه احضار شدند.

به گزارش ادوارنيوز محمد هاشمی در۱۸ تير سال گذشته در پی تحصن اعتراضی اعضا شورای مرکزی دفتر تحکيم وحدت در مقابل دانشگاه اميرکبير دستگير و به مدت يک ماه بازداشت بود.

علی عزيزی نيز در آبان ماه سال گذشته در پی اعتراضات دانشجويی دستگير و دوماه را در بازداشت گذراند. علی نيکونسبتی نيز در سال گذشته يکبار در روز۱۸ تير به همراه ساير اعضا شورای مرکزی دستگير ويک ماه را در بازداشت گذراند و بارديگر در آبانماه درپی اعتراضات دانشجويی به مدت يکماه بازداشت شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

درفروردين ماه سال گذشته نيز محمد هاشمی و علی نيکونسبتی به علت اعتراض به قتل يک دانشجو توسط يک دانشجوی منتسب به بسيج دانشجويی به دادسرايی در سبزوار احضار شده بودند همچنين علی نيکونسبتی در تير ماه به دليل اعتراض به تجاوز مامور حراست دانشگاه کرمانشاه به يک دختر دانشجو به دادگاه احضار شده بود. براساس احضاريه هايی صادره محمد هاشمی بايد در روزچهارشنبه ۴ ارديبهشت،علی عزيزی در روز چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت و علی نيکونسبتی در روز سه شنبه ۱۷ ارديبهشت در دادگاه حاضر شوند.

Copyright: gooya.com 2016