سه شنبه 13 فروردین 1387

يک حمله مسلحانه ديگر به کاروان های بازديد کننده از مناطق جنگی، تابناک

در اين حمله و تيراندازی ۲ نفر از زايران سرزمين‌های نور از ناحيه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مجروح شدند.


يکی ديگر از کاروانهای راهيان نور مورد حمله مسلحانه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار تابناک يکی ديگر از کاروانهای راهيان نور اعزامی از شهرستان فردوس در محور سوسنگر- دهلاويه واقع در منطقه دشت آزادگان استان خوزستان مورد حمله مسلحانه قرار گرفت.

يک منبع آگاه ضمن تاييد اين خبر با بيان اينکه اين حادثه دو شب گدشته رخ داده است، افزود: در اين تيراندازی ۲ نفر از زايران سرزمين‌های نور از ناحيه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مجروح شدند.

اين در حالی است که در ۴ روز پيش يکی ديگر از کاروان های راهيان نور مورد سوء قصد قرار گرفته بود که با تلاش نيروهای انتظامی خوزستان عاملان آن واقعه ظرف مدت ۲۴ ساعت دستگير شدند.

در روز ۵ فروردين ۸۷ نيز بر اثر تصادف يک دستگاه اتوبوس کاروان راهيان نور در محور ايذه حدود ۲۷تن از زايران مناطق جنگی جان خود را از دست دادند و ۱۳ نفر نيز مجروح شدند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اتوبوس حامل اين کاروان شامل فرهنگيانی که از استان چهار محال و بختياری به خوزستان اعزام شده بودند، در جاده شهر کرد به ايذه واژگون شد.

در روز ۲۵ اسفند سال ۱۳۸۶ نيز اتوبوس حامل گروهی از دانشجويان دانشگاه علمی - کاربردی خيام مشهد با يک تانکر حامل سوخت در محور انديمشک - خرم آباد برخورد کرد و آتش گرفت و ۲۲ سرنشين اين اتوبوس در ميان شعله های آتش جان دادند و هفت نفر ديگر نيز زخمی شدند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'يک حمله مسلحانه ديگر به کاروان های بازديد کننده از مناطق جنگی، تابناک' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016