یکشنبه 18 فروردین 1387

ادامه بلاتکليفی حشمت الله طبرزدی در زندان، کميته دانشجويی گزارشگران حقوق بشر

حشمت الله طبرزدی مدير مسئول هفته نامه توقيف شده پيام دانشجو که در ۲۱ آبان در دادگاه انقلاب بازداشت و به زندان اوين منتقل شده بود، همچنان با گذشت ۵ ماه در وضعيت بلاتکليفی به سر می برد.

طبرزدی از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب، به اتهام تشکيل گروه غيرقانونی، توهين به مقام رهبری، تشکيل تجمعات غيرقانونی به تحمل ۱۴ سال زندان محکوم شده بود که اين حکم در ديوان عالی به ۷ سال زندان با احتساب ايام بازداشت قبلی تقليل يافت. مطابق با اين حکم دوران حبس وی در مرداماه ۸۶ پايان يافته است. با اين حال قاضی حداد در هنگام بازداشت مجدد طبرزدی در دادگاه انقلاب عنوان کرده که مرخصی او به پايان رسيده است.

حشمت الله طبرزدی ضمن اعتراض به وضعيت خود می گويد:" زمانی که قاضی حداد من را به زندان فرستاد خطاب به زندان نوشت که مرخصی ام پايان يافته است، در حالی که با پيگيری هايی که انجام دادم متوجه شدم، که سال ۸۳ از سوی شعبه ۶ دادگاه انقلاب برايم يک قرار باز صادر شده است و من الان بعد از ۴ سال از اين قرار مطلع گشته ام."

طبرزدی می گويد:" در حالی که دادگاه انقلاب مدعی است که هيچ فردی را تحت قرار در زندان نگهداری نمی کند، من به تازگی مطلع شدم که هم اکنون به عنوان متهم در زندان نگهداری می شوم و تاکنون هيچ تفهيم اتهامی صورت نگرفته است."

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين درحالی است که پس از انتقال مجدد اين فعال سياسی به زندان، مسدولان زندان از ملاقات وی با وکلايش جلوگيری کرده اند.

حشمت الله طبرزدی در حال حاضر در بند ۳۵۰ زندان اوين نگهداری می شود.

کميته دانشجويی گزارشگران حقوق بشر

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ادامه بلاتکليفی حشمت الله طبرزدی در زندان، کميته دانشجويی گزارشگران حقوق بشر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016