سه شنبه 10 اردیبهشت 1387

فراخوان دانشجويان متحصن دانشگاه صنعتی سهند تبريز برای اعلام عزای عمومی در سراسر دانشگاه های کشور

اينک، صنعتی سهند در هفتمين روز از تحصن خود قرار دارد. ۱۰۰ ساعت از اعتصاب غذای ياران‌مان گذشته است و ۱۹ تن از اينان به خاک افتاده‌اند. ۲ تن دچار تشنج گشته‌اند و دختری تا پای مرگ پيش رفته است و روز به روز به تعداد اعتصاب غذاکنندگان و قربانيان افزوده می‌شود؛ و امروز پسری دست‌ها و پا‌ها و دهان خود را تا پايان تحصن بست، تا روزه سکوت بگيرد و بغضش را فرو خورد؛ اما هنوز فريادهای ياران رساست و استواری در گام‌های‌شان نمايان است. آری، وينان دل به دريا افکنان‌اند، نماينده‌های شادی، که از فريادشان کوه سست می‌شود و زمين دهان باز می‌کند.

اينک که در هوای در کنار هم‌بودن و برای گذر از بودن به شدن می‌جنگيم، و آزادی خويش را از آنچه که در بندمان کرده است، فرياد زديم، به خاک افتادن ياران‌مان را ارج می‌نهيم و امروز را روز عزای عمومی در سهند اعلام می‌داريم.

در اين راستا با اعلام فراخوان به تمامی دانشجويان در تمامی دانشگاه‌های ايران و جهان، فردا را نيز برای همياری با دانشجويان متحصن در دانشگاه صنعتی سهند، در تمامی دانشگاه‌ها و نيز در خود دانشگاه سهند عزای عمومی اعلام می‌کنيم؛ تا بدين وسيله برگ ديگری از سيل پرشور، آگاه و معترض دانشجويی را در سراسر دنيا به رخ نامردمان بکشانيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سهند آماده خروشی دوباره است، عشق‌ها فرياد می‌شوند، فريادها رها می‌شوند، رهايی نفس می‌کشد، و نفس آزادی را می‌طلبد.

پيروزی از آن ماست
دانشجويان متحصن دانشگاه صنعتی سهند تبريز

Copyright: gooya.com 2016