شنبه 25 خرداد 1387

سردار زارعی آزاد شد، رييس کل دادگستری استان تهران: مدارک کافی نبود، ايسنا

رييس کل دادگستری استان تهران در نشست مطبوعاتی خود، درباره آخرين وضعيت يکی از فرماندهان سابق نيروی انتظامی، گفت: بخش عمده‌ای از اتهامات اخلاقی وی در دادگاه کيفری استان تهران رسيدگی شده و مدارک و اسناد ارايه شده برای محکوميت وی کفايت نمی‌کرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حکم قطعی فرمانده سابق نيروی انتظامی به زودی صادر می‌شود

وی با بيان اين‌که اين فرمانده سابق نيروی انتظامی ۴ تا ۵ ماه تحت قرار بازداشت بود، افزود: در روزهای اخير قرارش تبديل شده تا تحقيقات انجام و حکم قطعی به زودی صادر می‌شود.

آوايی با اشاره به اين که قرار اين فرمانده انتظامی استان تهران در دادسرا ۴ ميليارد ريال و در دادگاه کيفری ۵۰۰ ميليون ريال است، افزود: وی که قبل از بازداشت با يک درجه تنزل بازنشسته شده بود با سپردن وثيقه ۵۰ ميليون تومانی آزاد شده است.

رييس کل دادگستری استان تهران درباره احکام موجود در تشخيص زنا، گفت: پيام اين احکام اين است که وارد حريم و خانه مردم نشويد و گند خانه‌ها را در نياوريد وگرنه فحشا، اشاعه پيدا می‌کند که اين موضوع با تجاوز به عنف و مزاحمت نواميس متفاوت است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سردار زارعی آزاد شد، رييس کل دادگستری استان تهران: مدارک کافی نبود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016