سه شنبه 18 تیر 1387

علی قلی زاده، دانشجوی دانشگاه شاهرود، بازداشت شد، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: علی قلی زاده، عضو انجمن اسلامی دانشگاه شاهرود، شب گذشته در مشهد توسط نيروهای امنيتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است. پس از بازداشت، نيروهای امنيتی به منزل پدری وی مراجعه کرده اند و ضمن تفتيش منزل برخی از وسايل اين دانشجو را ضبط کرده اند. خانواده وی از وضعيت و محل نگه داری او بی اطلاعند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

علی قلی زاده پيش از اين به علت فعاليت های دانشجويی به دو ترم محروميت از تحصيل محکوم شده بود. وی عضو کميته دانشجويی پيگيری بازداشت های خودسرانه در مشهد است که پيگيری وضعيت دانشجويان بازداشت شده در مشهد را بر عهده دارند. لازم به ذکر است پيش از اين، طی روزهای گذشته ۵ دانشجو در مشهد بازداشت شده اند.

قلی زداه همچنين عضو انجمن اسلامی دانشجويان دانشگاه شاهرود می باشد، که اين انجمن با فشارهای دانشگاه و نهادهای امنيتی شاهرود به صورت غيرقانونی منحل اعلام شده است.

همچنين اخبار تاييد نشده ای از بازداشت اشکان آرشيان، رضا عرب و مهدی قدسی به خبرنامه اميرکبير ارسال شده است. اشکان آرشيان عضو سابق انجمن اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد، مهدی قدسی عضو انجمن اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد و رضا عرب دبير انجمن اسلامی دانشگاه مازندران هستند که شب گذشته بازداشت شده اند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علی قلی زاده، دانشجوی دانشگاه شاهرود، بازداشت شد، اميرکبير' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016