پنجشنبه 10 مرداد 1387

عليرغم صدور قرار قانونی و وعده مقامات، بهاره هدايت و محمد هاشمی همچنان در بازداشت بسر می برند، ادوارنيوز


ادوارنيوز: بهاره هدايت و محمد هاشمی دو عضو شورای مرکزی دفتر تحکيم وحدت، عليرغم صدور قرار قانونی و وعده مقامات قضايی ، آزاد نشده اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

امين احمديان همسر بهاره هدايت و عضو شورای مرکزی سازمان ادوار تحکيم با اعلام اين خبر به خبرنگار ادوارنيوز گفت: با وجود صدور قرار قانونی و قول مقامات مبنی بر آزادی بهاره هدايت و محمد هاشمی متاسفانه به اين وعده عمل نشد و اين دو عضو شورای مرکزی دفتر تحکيم وحدت همچنان در زندان اوين بسر می برند.

امين احمديان گفت: بنابر وعده داده شده خانواده هدايت و هاشمی ساعتها برابر زندان اوين در انتظار آزادی فرزندانشان بودند اما در ساعت ۲ نيمه شب به آنها اعلام شد که هيچ دستوری مبنی بر آزادی محمد هاشمی و بهاره هدايت صادر نشده است.

عضو شورای مرکزی سازمان ادوار تحکيم با انقاد از رويه پيش گرفته توسط مقامات قضايی گفت: متاسفانه به نظر می رسد که چنين عملکردی تنها در راستای تحت تاثير قرار دادن فعالان دانشجويی بازداشت شده و تضعيف روحيه خانواده آنها صورت می گيرد.

احمديان در پايان ابراز اميدواری کرد با توجه به انجام مقدمات قانونی ، همسر وی و همچنين محمد هاشمی دبير تشکيلات دفتر تحکيم وحدت آزاد گردند.

Copyright: gooya.com 2016