دوشنبه 4 شهریور 1387

انتصابات جديد در ارتش توسط رهبر جمهوری اسلامی، آفتاب


آفتاب: طی احکام جداگانه‌ای از سوی فرماندهی کل قوا، جانشين و معاون هماهنگ کننده فرمانده کل ارتش و فرماندهی نيروی زمينی ارتش منصوب شدند.

به گزارش سرويس سياسی آفتاب به نقل از پايگاه اطلاع‌ رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آيت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا با صدور احکام جداگانه‌ای، امير سرتيپ سيد عبدالرحيم موسوی را به سمت جانشين فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ايران، امير سرتيپ محمد حسين دادرس را به سمت معاون هماهنگ کننده فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ايران و امير سرتيپ احمدرضا پوردستان را به سمت فرماندهی نيروی زمينی ارتش جمهوری اسلامی ايران منصوب کردند.

متن احکام صادره به اين شرح است:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بسم الله الرحمن الرحيم
اميرسرتيپ سيدعبدالرحيم موسوی

به پيشنهاد فرمانده کل ارتش و نظر به تجارب مفيد و شايستگی، شما را به سمت جانشين فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ايران منصوب می کنم.

- در اجرای وظايف و مأموريتهای مصوب ارتش جمهوری اسلامی ايران ، انتظار می رود با نظر فرماندهی کل ارتش، اقدامات لازم را به عمل آوريد.

- از تلاشهای اميرسرتيپ قرائی آشتيانی در مدت تصدی اين مسئوليت تشکر و قدردانی می کنم.

توفيق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سيدعلی خامنه‌ای
۴/شهريورماه/۱۳۸۷

بسم الله الرحمن الرحيم
اميرسرتيپ محمدحسين دادرس

به پيشنهاد فرمانده کل ارتش و نظر به سوابق و تجارب ارزنده، شما را به سمت معاون هماهنگ کننده فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ايران منصوب می کنم.

- ارتقاء سطح کارشناسی امور محوله و ايجاد تعامل نزديکتر بين نيروهای ارتش جمهوری اسلامی ايران با نظر فرماندهی کل ارتش، از وظايف مقرر آن معاونت می باشد.

از تلاشهای ارزنده اميرسرتيپ موسوی در مدت تصدی اين مسئوليت، تشکر و قدردانی مينمايم. توفيق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سيدعلی خامنه‌ای
۴/شهريورماه/۱۳۸۷

بسم الله الرحمن الرحيم
اميرسرتيپ احمدرضا پوردستان

به پيشنهاد فرمانده کل ارتش و نظر به حسن سوابق و تجارب، شما را به فرماندهی نيروی زمينی ارتش جمهوری اسلامی ايران منصوب می کنم. انتظار می رود با بکارگيری عناصر مؤمن و کارآمد نيرو، زمينه های لازم برای ارتقاء توان رزم و نوآوری و شکوفايی استعدادها و امکانات و تجهيزات موجود را فراهم سازيد.

از تلاشهای ارزنده اميرسرتيپ دادرس در دوره تصدی اين مسئوليت تشکر و قدردانی می کنم.

توفيق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.
سيدعلی خامنه‌ای
۴/شهريورماه/۱۳۸۷

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'انتصابات جديد در ارتش توسط رهبر جمهوری اسلامی، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016