شنبه 14 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تور کنسرت گروه شمس در آمریکا برگزار می شود، مهر

گروه شمس به سرپرستی کیخسرو پورناظری تور کنسرت های آمریکای خود را با عنوان "برای ایران" از 5 مهر تا 17 آبان برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیخسرو پورناظری با اعلام این خبر گفت: در این کنسرت گروه شمس قطعاتی را اجرا خواهد کرد که ترکیبی از ساخته های جدید و قدیم من و پسرانم محسوب می شود. خوانندگی گروه را نیز در این تور سهراب پورناظری بر عهده خواهد داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرپرست گروه شمس در ادامه افزود: این کنسرت در دو بخش اجرا می شود که در قسمت اول آن تنبور نوازی و در بخش دوم ارکستر سنتی ایرانی به همراه سازهای کوبه ای به روی صحنه خواهد رفت. اشعار قطعات نیز از شعرهای مولانا، فریدون مشیری و شفیعی کدکنی انتخاب شده است.

وی همچنین تصریح کرد: در این اجرا تهمورث پورناظری(تنبور و عود)، سهراب پورناظری(کمانچه، تنبور و خواننده)، نجمه تجدد(خواننده)، حمیدرضا تقوی(سنتور)، روبین واسی(پرکاشن)، حسین ذهاوی(پرکاشن)، شهاب پارنج(پرکاشن)، ندا خاکی(تنبور و همخوان) و گیتی اقلیمی(تنبور) گروه شمس را همراهی خواهند کرد.

کنسرت برای ایران به دعوت موسسه پرشین سنتر و موسسه مهر، به مدیریت و برنامه ریزی تهمورث پورناظری در شهرهای نیویورک، واشنگتن، لوس آنجلس، سانفراسیسکو و سندیگو برگزار می شود. پیش از این نیز گروه شمس در کشوره هایی چون هند، چین، ازبکستان،عرق، یمن، پاکستان، بلژیک، هلند، فرانسه، آلمان و ایتالیا به اجرای برنامه پرداخته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016