شنبه 22 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو هيات علمي دانشگاه تربيت معلم: خانواده نقش مديريتي در ايجاد شادي و نشاط اجتماعي جوانان دارد، ایسنا

عضو هيات علمي دانشگاه تربيت معلم نقش خانواده‌ها در ايجاد شادي و نشاط اجتماعي براي جوانان را نقش مديريتي دانست و گفت: ايجاد امكانات براي اين شادي و نشاط اجتماعي به عهده سازمان‌ها و نهادهاي دولتي است.

عزيزالله تاجيك اسماعيلي در گفت‌و‌گو با خبرنگار«جوانان» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ايجاد فضا براي فعاليت‌هاي ورزشي را از بهترين اقدامات براي ارتقاي روحيه شادي در جوانان عنوان كرد و افزود: با فعاليت‌هاي ورزشي يك جوان هم مي‌تواند مهارت‌هاي خود را محك بزند و هم از طريق موقعيت‌هايي كه به دست مي‌آورد احساس هويت و ارزشمندي كند.

وي ادامه داد: با توجه به روحيات جوانان و تفاوت‌هايي كه دختران و پسران با هم دارند بايد زمينه‌ شركت آن‌ها در فعاليت‌هايي ايجاد شود كه هر دو گروه بتوانند بوسيله آن‌ها ابراز وجود كنند كه اين فعاليت‌ها مي‌تواند ماهيت ورزشي، علمي، فكري و ساير موارد را شامل شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين استاد دانشگاه تربيت معلم افزود: سرانه فضاهاي ورزشي در ايران بسيار پايين است كه بايد فكري به حال اين موضوع كرد.

تاجيك اسماعيلي با تاكيد بر اينكه بايد به رفتارهاي اجتماعي جوانان با همان ديدگاه نگريسته شود و انگ سياسي نزد، اظهار كرد: برخورد با برخي زمينه‌هاي مرسوم شادي در بين جوانان آنها را دلزده و سرخورده مي‌كند و نمونه آن را مي‌توان در جريان چهارشنبه سوري ديد كه گاه اين سنت و پديده فرهنگي را به يك پديده‌ سياسي تبديل مي‌كنيم.

وي در عين حال خاطرنشان كرد: ايجاد زمينه‌هاي‌ شادي و نشاط اجتماعي جوانان نيازمند يك كار مطالعاتي و فرهنگي بلند‌مدت است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016