یکشنبه 30 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

بارش برف راه های ۱۵ روستای زنجان را مسدود کرد

زنجان - ايرنا - مسوول مرکز مديريت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بارش برف در روزهای پايانی فصل پاييز، راه ارتباطی ۱۵ روستای اين استان را مسدود کرد.

مسعود خوشکام روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين روستاها در شهرستان های 'زنجان ، سلطانيه ، خدابنده ، ايجرود و ابهر' واقع هستند و هم اکنون راهداران برای بازگشايی اين تعداد راه ارتباطی روستايی تلاش می کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی با بيان اينکه حجم بارش برف در محورهای ارتباطی اين استان بسيار بالا بود ، اظهار کرد: تلاش بی وقفه و شبانه راهداران و انجام عمليات برف روبی ، تيغ زنی و نمک پاشی ، تردد خودروها در کليه محورهای مواصلاتی اين استان را امکانپذير کرد.

خوشکام افزود: بارش برف روز گذشته و لغزنده بودن سطح جاده ، نزديک به ۱۵ ساعت تردد خودروهای عبوری از محورهای مواصلاتی اين استان به ويژه در گردنه ها و مناطق برفگير و کوهستانی را تنها با زنجير چرخ امکانپذير کرده بود.

مسوول مرکز مديريت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ، گفت: حجم بارش برف به حدی بود که عملا تردد خودروها در محورهای ارتباطی زنجان به کندی صورت می گرفت و از طرفی نيز لغزندگی سطح جاده اجازه سرعت غيرمطمئنه به رانندگان را نمی داد.

خوشکام با بيان اينکه در محور ارتباطی زنجان - قزوين نيز سه دستگاه تريلر به علت لغزندگی سطح جاده قيچی کرده بودند ، افزود: دو باند از لاين جنوبی آزادراه قزوين - زنجان در کيلومتر ۱۰ حوالی ساعت هفت شنبه شب به دليل قيچی کردن يک دستگاه تريلر به مدت بيش از سه ساعت مسدود شد که با تلاش راهداران مستقر در محل و عمليات امدادرسانی اين مشکل نيز برطرف شد.

وی تصريح کرد: در زمان حاضر نيز تردد خودروها در محورهای ارتباطی زنجان جريان دارد و رانندگان ملزم به رعايت قوانين و مقررات راهنمايی و رانندگی و داشتن زنجيرچرخ هستند.

خوشکام افزود: رانندگانی که زنجيرچرخ به همراه نداشته باشند پليس از تردد آنها در محورهای ارتباطی زنجان جلوگيری خواهد کرد و داشتن اين وسيله در داخل خودروهای عبوری الزامی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016