چهارشنبه 24 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

قالیباف: شهردار منطقه ۱۱ به خاطر علاءالدین عزل شده است

150103123005_ala2_640x360_isna.jpg
محمد باقر قالیباف، شهردار تهران، می‌گوید که چند ماه پیش شهردار منطقه ۱۱ را برکنار کرده اما خبر آن را تاکنون اعلام نکرده است.

به گزارش بی‌بی‌سی٬ آقای قالیباف امروز، چهارشنبه ۲۴ دی، در جمع خبرنگاران گفت: "همان‌طور که می‌دانید حدود ۱۱ ماه پیش شهردار منطقه را عزل کردم و البته هیچ وقت این موضوع را اعلام نکردم."

او در پاسخ به این سوال که آیا عزل شهردار منطقه ۱۱ ارتباطی با مساله پاساژ علاءالدین داشته است، گفت: "حتما یکی از تخلفاتش این بوده است."

کمتر از دو هفته پیش ماموران شهرداری مغازه‌‎های طبقات هفتم و منفی سه پاساژ علاءالدین را خراب کردند. این پاساژ، در تقاطع خیابان‌های جمهوری و حافظ تهران، یکی از مراکز اصلی خرید و فروش موبایل در ایران است.

محمدباقر قالیباف گفته است: "مجموعه علاءالدین خلاف قانون بوده و این ساختمان که در دهه ۷۰ ساخته شده به همین دلیل پایان کار ندارد."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شهرداری تهران مدت‌ها با مالک این پاساژ بر سر مسائلی چون ایمنی در برابر آتش سوزی و پایان کار درگیر بود و سرانجام تابستان امسال اخباری مبنی بر صدور حکم قضایی در این زمینه منتشر شد.

خبرگزاری فارس پیشتر گزارش داده بود که رضا علاءالدین، مالک این پاساژ، به مغازه‌داران اطمینان داده بود که حکم تخریب اجرا نخواهد شد.

برخی مقام‌ها گفته‌اند که "قدرت‌هایی" از مالک پاساژ حمایت می‌کرده‌اند.

شهردار تهران گفته است: "ما قانون را اجرا می‌کنیم و فرقی نمی‌کند فردی که تخلف را انجام داده کارمند شهرداری است یا یک شهروند."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016