چهارشنبه 8 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

بريدن سر متهم تبرئه شده با ساطور در دادگاه ايلام

ایسنا ـ صبح امروز در دادگاه تجديدنظر استان ايلام خانواده شاکی بعد از تبرئه‌ی فرد متشاکی، وی را با ضربات چاقو به قتل رساندند.

عمران علی‌محمدی رئيس حفاظت اطلاعات دادگستری ايلام در محل وقوع حادثه در گفت‌وگو با ايسنا، اظهارکرد: پرونده فرد مقتول با اتهام تجاوز ناموسی در دادگاه‌ استان تحت رسيدگی بود و بعد از مراحل قانونی گويا تبرئه می‌شود و چون خانواده شاکی از اين رای به خشم آمده بودند، فرد تبرئه شده را به قتل رساندند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه فرد مقتول بعد از رسيدگی به پرونده حين خروج از در داداگاه تجديدنظر استان مورد هجوم خانواده شاکی قرار می‌گيرد، افزود: اين افراد چهار نفر بوده‌اند که يکی از آنها زن شاکيه است و با سلاح سرد به مقتول هجوم برده وی را با ضربات ساطور زخمی و پس از آن سرش را از تن جدا می‌کند.

علی‌محمدی ادامه داد: با اطلاع از اين موضوع بلافاصله افرادی که اقدام به بريدن سر مقتول می‌کنند دستگير می‌شوند و رسيدگی به اين پرونده آغاز شد.

رئيس حفاظت اطلاعات دادگستری ايلام با اشاره به اينکه شاکی و متشاکی هر دو ساکن شهرستان آبدانان هستند، اضافه‌کرد: با توجه به بررسی‌های اوليه قرار شد، خانواده شاکی اين اقدام را در جايی ديگر انجام دهند اما گويا به دليل خشم زياد آن را در دادگاه تجديدنظر در حين خروج عملی می‌کنند.

سرهنگ علی‌رضا گوهری رئيس پليس آگاهی استان ايلام که درمحل جنايت حضور داشت با تاييد اين اطلاعات گفت: اين افراد سه مرد و يک زن بوده‌اند که اقدام به قتل فرد تبرئه شده با سلاح سرد می‌کنند.

وی با بيام اينکه همه افراد دخيل در اين قتل دستگير شده و برای بازجويی بيشتر به پليس آگاهی استان انتقال داده شده‌اند خاطرنشان کرد: اين افراد سلاح گرم نيز به همراه داشته‌اند.

اين جنايت در راه پله‌های ورودی به داخل ساختمان دادگاه تجديدنظر استان به وقوع پيوست و خون همه روی پله‌ها جاری بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016