چهارشنبه 5 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

پاسخ فرزاد حسنی به یادداشت آزاده نامداری

پارسینه: فرزاد حسنی مجری تلويزيون در واکنش به ادعاهای همسر سابقش آزاده نامداری، يادداشت ذيل را منتشر کرد.

مردم عزيز سرزمينم... دو سال در برابر اظهارات خلاف واقع و بی حرمتی هايی که بر من روا رفت و مظلوم نمايی ها و استفاده از احساسات پاک شما سکوت اختيار کردم.

اکنون نيز براساس خواسته ی مادر سيده ۶۳ ساله ام و وثيقه ی سوگندی که ياد کرده ام پاسخ می دهم:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کوتاه! کوتاه از آن جهت که احساس من بر اين عقيده استوار است که حريم خصوصی افراد متعلق به ذوالحرم است ولاغير. بر فرض محال اگر اين ادعاهای کذب صحت هم داشت، آيا اين روش درستی برای بيان آنهاست؟ ريختن آبروی ديگران و حتی خانواده خود به چه قيمتی؟ به قيمت پخش تصويرمان از تلويزيون؟! انسان ها را از روشی که برای رسيدن به هدفشان انتخاب می کنند بشناسيد...

۱- کدام انسانی با اندک بهره هوشی می تواند بپذيرد که اين خانم تا به حال هيچ گونه شکايتی از من نکرده باشد؟ قطعا با اندکی دقت و بررسی صفحات مجازی متعلق به مشاراليها که سرشار از تصاوير و مدارک غير واقعيست پاسخ سوال روشن است!

۲- ايشان با بيان ادعاهای گوناگون و تجميع کلکسيونی از عناوين مجرمانه همچون ضرب و شتم، افترا، تهديد به قتل، شکستن گوشی همراه (باور کنيد به همين جرم!) و ارسال پيامک از من شکايت کرده و در تمامی اين موارد به واسطه ی صدور احکام قضايی دست خالی از دادسرا برگشته است! به عنوان مثال رجوع کنيد به پرونده کلاسه ی ۹۲۲۱۹۲/۶۳ در دادسرای عمومی و انقلاب ناحيه دو تهران. در کداميک از اين موارد محکوم واقع شده ام؟ هيچ کدام!

۳ - اساسا مسائل خانوادگی ما به مديران رسانه چه ارتباطی دارد؟ چرا ايشان با فرافکنی و عدم قبول واقعيت، موضوعات فی مابين در زندگی شخصی را به عدم پخش مستندشان ارتباط می دهند؟! اساسا ممنوعيت فعاليت ايشان از مراجع ديگر و به واسطه موارديست که مرتبط با جدايی اش از من نيست.

۴- پاسخ مفصل و قاطع من به اين فرمايشات کذب و عکس های غير واقعی و تهمت های پی در پی و مظلوم نمايی در مرجع قضايی به واسطه طرح شکايت از ايشان صورت خواهد پذيرفت و فصل الخطاب همه ی ما قانون است. تا سيه رو شود هر که در او غش باشد.

در پايان می خواهم اين دو سوال من در صفحه ی اينستاگرام ايشان پرسيده شود که:

۱- نظر ايشان درباره گروه های سياسی چيست؟

۲- نظر ايشان درباره ی عاطفه ی مادری و عشق به فرزندشان چيست؟

با سپاس - خاک پای ملت ايران - فرزاد حسنی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016