سه شنبه 18 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

واکنش وزير بهداشت به سريال مهران مدیری

وزير بهداشت درباره سريال «درحاشيه» گفت: نظر کلی ما درباره صداوسيما که بايد دانشگاه باشد، اين است که فرهنگ عمومی را ارتقا دهد، از سرمايه‌های ملی صيانت کند و به مجموعه‌هايی که به مردم خدمت می‌کنند، حرمت بگذارد البته هيچ کدام از اين مجموعه‌ها مقدس نيستند و همواره دارای معايبی نيز هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سرويس سلامت خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، دکتر سيدحسن هاشمی در حاشيه برگزاری مراسم تکريم و معارفه معاون آموزشی وزارت بهداشت در پاسخ به سوال يکی از خبرنگاران در مورد سريال طنز "در حاشيه" با بيان اينکه عرصه هنر وسيع است، گفت: طبيعت طنز با اغراق همراه است و نمی‌توان انتظار داشت بدون پرداختن به سوژه خاص، هنر طنز را تقويت کرد، البته سازمان صدا و سيما بايد مراقبت بيشتری در اين باره داشته باشد.

وی اشاره کرد: اجازه دهيم مردم سريال را ببينند و خودشان قضاوت کنند، زيرا قرار نيست ما به جای آنها اظهار نظر کنيم. اما از نظر هنری، اين هنرمندان و متخصصان اين حوزه هستند که اظهار نظر می‌کنند؛ اين قضاوت مردم است که برای ما محترم است و خودمان سعی کنيم حاشيه‌سازی نکنيم چرا که ما کارهای مهم‌تری پيش رو داريم.

بنابر اعلام وب‌دا، وزير بهداشت در پاسخ به سوال خبرنگاری که آيا شما اين سريال را ديده‌ايد، گفت: بله چند قسمت از اين سريال را قبل از پخش ديده‌ام و صحبت‌هايی را نيز انجام دادم که کسی به اين صحبت‌ها توجه نکرد. در حال حاضر نيز به دليل اينکه تا دير وقت مشغول کار هستم ، فرصت نشده است که آن را ببينم اما نه تنها از عوامل اين سريال، بلکه از هيچ کس ناراحت نيستم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016