چهارشنبه 26 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

سخنگوی وزارت ارشاد: ارشاد مخالفتی با اجرای کنسرت محمدرضا شجریان ندارد

محمد+رضا+شجریان.jpg

حسین نوش‌آبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا؛ درباره طرح دوباره ممنوعیت برگزاری کنسرت محمدرضا شجریان گفت: همانگونه که در مصاحبه‌های قبلی گفته بودم و خود محمدرضا شجریان نیز اطلاع دارند؛ ما برای شخصیت ایشان احترام خاصی قائلیم و وزارت ارشاد ایشان را یک چهره موفق هنری می‌داند. آقای شجریان یک هنرمند اصیل و ارزشمند هستند.

سخنگوی وزارت ارشاد ادامه داد: شجریان سالیان متمادی به فرهنگ و هنر کشور ما خدمت کرده اما متاسفانه در سال‌های اخیر به دلایلی که خودشان می‌دانند اجرای برنامه‌ها دچار محدودیت شده‌. البته امیدواریم این محدودیت‌ها رفع شود و ایشان به عرصه موسیقی و هنر کشور بازگردد.

وی افزود: شجریان از خوانندگان بسیار خوب است که همواره موسیقی اصیل ایرانی را با محتوای ملی و نگرشی پسندیده اجرا کرده است؛ به همین دلیل از ناحیه وزارت ارشاد مشکلی برای اجرای برنامه ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نوش‌آبادی افزود: امروز شجریان در خارج از کشور کنسرت‌هایی برگزار می‌کند و امیدواریم مسائل داخل کشور نیز حل شود تا ایشان برای اجرای موسیقی به داخل کشور بازگردد.

وی تاکید کرد: وزارت ارشاد پیگیر حل مشکلات است و مخالفتی با اجرای برنامه توسط شجریان ندارد. آقای شجریان خود نیز مطلع است که محدودیت‌ها از کجاست و چگونه می‌تواند این محدودیت‌ها را حل کند؛ زیرا مواردی که وجود دارد غیر قابل حل نیست و ایشان می‌توانند برای حل مشکلات کمک کنند.

نوش‌آبادی افزود: هم اکنون شجریان درخارج از کشور نیز برای ایرانیان برنامه اجرا می‌کند. ایشان چه در داخل و چه در خارج از کشور مورد استقبال هستند. امیدواریم با کمک ایشان بتوانیم مشکلات اجرای برنامه در داخل کشور را حل کنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016