دوشنبه 15 تیر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

خاطره کمال تبريزی از فيلم‌ديدن با احمدی‌نژاد


کمال تبريزی

کمال تبريزی می‌گويد که برای گرفتن مجوز فيلم «از رئيس‌جمهور پاداش نگيريد» به ديدار محمود احمدی‌نژاد رفته و از او خواسته که فيلم را ببيند.

به گزارش ايسنا، اين کارگردان در مصاحبه با هفته‌نامه تماشاگران، روايتی جالب از تلاش‌هايش برای گرفتن مجوز فيلم «از رئيس‌جمهور پاداش نگيريد» ارائه داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



او گفته که شمقدری معاون سينمايی وقت ارشاد، به دليل مشکل شخصی که با تبريزی داشته اجازه اکران اين فيلم را نداده و حتی وقتی احمدی‌نژاد دستور داده تا مجوز اکران اين فيلم صادر شود، از آن تمرد کرده است:‌ «اتفاقاً اواخر دوره آقای احمدی‌نژاد، يعنی دو سه ماه به رفتن ايشان، به پيشنهاد تهيه‌کننده گفتيم اين فيلم را ببريم ايشان هم ببيند. چون تا آن زمان فقط با آقای شمقدری و تيم ايشان در ارتباط بوديم. نسخه کامل فيلم بدون مميزی را برديم و با هم نشستيم و ديديم. همين‌طورکه نگاه می‌کرد به بعضی صحنه‌ها که می‌رسيد می‌گفت اينجا منظورت من بودم؟ من هم می‌گفتم بله‌؛ می‌خنديديم و دوباره ادامه می‌داديم. در چند صحنه اين را گفت و در نهايت هم گفت به نظر من اشکالی ندارد.»

تبريزی ادامه داده: «بعد به آقای شيخان گفت با آقای شمقدری تماس بگير بگو مجوز اين را صادر کند که بعد از آن جلسه پيش آقای شيخان رفتيم - اين کدها که می‌دهم برای اين است که کسی نتواند تکذيب کند - آقای شيخان جلوی من و آقای کريمی با شمقدری تماس گرفت و گفت احمدی‌نژاد فيلم را ديده و می‌گويد اشکالی ندارد پروانه آن را صادر کنيد‌؛ ما هم تشکر کرديم و آمديم، ولی شمقدری از دستور مافوقش تمرد کرد! البته اين اواخر به اين نتيجه رسيدم که شايد اگر همان ابتدا که با ما مخالفت کردند مستقيم پيش خود ايشان يا آقای مشايی می‌رفتيم مشکل‌مان حل می‌شد که البته نرفتيم.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016