سه شنبه 8 دی 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

ایوبی، رییس سازمان سینمایی: تلویزیون دیگر رقیب سینما نیست، نمایش خانگی آماده فتح خانه ها

تهران- ایرنا- رییس سازمان سینمایی گفت: مهمترین رقیب شبکه نمایش باید تلویزیون باشد اما نیست و روز به روز شاهد کاهش مخاطبان تلویزیون هستیم، در این شرایط می توان با ارتقای کیفی بیش از پیش شبکه نمایش خانگی، همه خانه ها را فتح کرد.

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا، حجت الله ایوبی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دفتر شبکه نمایش خانگی، مستند و کوتاه، اظهار کرد: با معرفی پارسایی به عنوان مدیری خوشنام و خوش سلیقه، اتفاقات بهتری در شبکه نمایش خانگی می افتد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رییس سازمان سینمایی با بیان اینکه موسسه رسانه های تصویری پشتیبان شما است و در مدت زمان کوتاه اقدامات خوبی انجام شده افزود: اتفاقات اخیر و ساخت سریال های موفق نشان از اهمیت شبکه نمایش خانگی دارد.

ایوبی با اشاره به اهمیت حضور سینماگران در شبکه نمایش خانگی به سخنان خود در رونمایی از سریال دندون طلا اثر داوود میرباقری در شبکه نمایش خانگی اشاره کرد و گفت: روزی که سریال این کارگردان رونمایی می شد اعلام کردم این اتفاق آغاز دوران تازه ای در شبکه نمایش خانگی خواهد بود و این اتفاق رخ داد.

وی با اشاره به گردش مالی قابل توجه شبکه نمایش خانگی نسبت به سینما توضیح داد: گردش مالی سینما در دنیا در سال گذشته ۴۰ میلیارد دلار و در شبکه نمایش خانگی ۳۸۰ میلیارد دلار بوده و این نسبت فروش در شبکه نمایش خانگی و سینما تقریبا در همه کشورها از جمله ایران نیز صدق می کند.

رییس سازمان سینمایی با اشاره به اینکه موسسه رسانه های تصویری در تلاش برای تحقق وی او دی است یادآور شد: با تحقق این مهم بخش بزرگی از گردش مالی مورد نظر در شبکه نمایش خانگی باز خواهد گشت.

ایوبی با اشاره به تاثیر رونق شبکه نمایش خانگی در حل مشکل بیکاری سینماگران اظهار امیدواری کرد: رونق شبکه نمایش خانگی در کنار سینما به حل معضل بیکاری فعالان عرصه هنر هفتم کمک کند.

رییس سازمان سینمایی اظهار کرد: در سینما نمی توانیم از دور مدیریت کنیم و گاه باید مدیر در جزییات وارد شود؛ اینکه همه امور را به کارشناسان ارجاع دهیم و بگوییم نیازی به دخالت نیست در سینما جواب نمی دهد.

ایوبی اظهار امیدواری کرد با تعامل مدیریت شبکه نمایش خانگی و بخش های مختلف، آسیب شناسی از این حوزه انجام شود.

وی تصریح کرد: شبکه نمایش خانگی بشدت نیاز به نظارت دارد و اگر گله ای باشد از عدم نظارت است.

در پایان این مراسم با تقدیر از سید صادق موسوی مدیرکل سابق نمایش خانگی و مصطفی سماوات سرپرست نمایش خانگی به حسین پارسایی حکم مدیرجدید این بخش اعطا شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016