دوشنبه 5 بهمن 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

حذف سالار عقیلی از جشنواره فجر پس از حضور در من و تو

پس از حواشی اخیر حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو و انتشار عکس‌هایش با مجریان این شبکه و بی بی سی فارسی؛ این خواننده موسیقی ایرانی از جشنواره موسیقی فجر کنار گذاشته شد.

به گزارش ایلنا؛ فرزاد طالبی (سرپرست دفتر موسیقی) درباره حذف این خواننده از جشنواره موسیقی فجر می‌گوید: درباره موضوع آقای عقیلی و اقدام ایشان؛ قرار بر این بود که صبر کنیم تا به ایران بازگردند و توضیحاتشان را ارائه کنند. اما مسئله جشواره موسیقی فجر متفاوت است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


طالبی می‌گوید: کمیته نظارت جشنواره اطلاعات خود را از بخش‌های مختلف می‌گیرد. دفتر موسیقی با حذف آقای عقیلی باتوجه به اقداماتشان موافق است ولی درنهایت کمیته نظارت آقای عقیلی را حذف کرده است و مسئولیت حذف آقای سالار عقیلی برعهده مدیر جشنواره است.

به گزارش فرارو، سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی ایران، پیش از برگزاری کنسرت خود در لندن به استودیو من‌وتو رفت و در برنامه من‌وتوپلاس گفت و گو کرد.

عقیلی در این گفت‌وگو به برنامه کنسرت‌‌هایش در شهرهای مختلف انگلیس و همچنین کنسرت‌های بعدی‌اش در آمریکا اشاره کرد و از استقبال مردم اشاره کرد. این خواننده همچنین درباره چالش برگزاری کنسرت در خارج از ایران، گفت: در خارج از ایران هزینه برگزاری کنسرت بسیار بالا است. به عنوان نمونه در سالن برج میلاد، پیانویی است که می‌شود نواخت اما وقتی در اینجا خواستیم پیانو روی سن داشته باشیم، هزار و پانصد دلار هزینه اضافه طلب کردند.

عقیلی در این گفت‌و‌گوی دوازده دقیقه‌ای درباره نخستین اجرای حرفه‌ای‌اش در سال ۱۳۷۴ در فرهنگسرای شفق سخن به میان آورد و درباره تلاش‌‎هایش برای برگزاری کنسرت در شهرستان‌های ایران و گستره فعالیت‌هایش نکاتی را مطرح کرد و در نهایت نیز این گفت و گو با اشاره مجدد به کنسرت‌های این خواننده در انگلیس به انتها رسید.

پس از انتشار این گفت و گو شایعاتی پیرامون مهاجرت سالار عقیلی منتشر شد، که نزدیکان او این شایعات را تکذیب کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016