دوشنبه 19 بهمن 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

سعید حجاریان در فیلم "اژدها وارد می‌شود" به روی پرده رفت

مانی حقیقی، کارگردان و هنرپیشه ایرانی، با انتشار عکسی همراه با سعید حجاریان در شبکه اینستاگرام از هنرنمایی این فعال سیاسی در تازه‌ترین فیلم خود خبر داد. به گفته کارگردان در این فیلم حجاریان در "نقش خودش" بازی کرده است.

به گزارش دویچه وله٬ فیلم "اژدها وارد می‌شود" به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی مانی حقیقی یکی از فیلم‌های به نمایش درآمده در این دوره از جشنواره فیلم فجر بوده است. مانی حقیقی روز شنبه (۱۷ بهمن/ ۶ فوریه) با انتشار عکسی در اینستاگرام نوشت که سعید حجاریان، یکی از اعضای دفتر مرکزی حزب مشارکت و از چهره‌های مطرح جنبش دوم خرداد، در نقش خودش در این فیلم بازی کرده است.
Screen Shot 2016-02-08 at 9.03.12 AM.png
نام قبلی این فیلم "شن‌، جن‌، یی" بود، اما به دلایلی نام آن به "اژدها وارد می‌شود" تغییر یافت. فیلم‌برداری این فیلم که داستان آن در دهه ۴۰ شمسی در ایران می‌گذرد، در سکوت کامل خبری به اتمام رسید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مانی حقیقی در گفت‌وگویی با روزنامه "سینما" عنوان کرده بود که دلیل پیشه کردن سکوت در مورد این فیلم آن بوده است که او می‌خواسته "تماشاگر از صفر و بدون پیش‌داوری به تماشای فیلم بنشیند."

امیر جدیدی، همایون غنی‌زاده، احسان گودرزی، نادر فلاح، علی باقری و کیانا تجمل، بازیگران اصلی "اژدها وارد می‌شود" هستند.

سعید حجاریان و صادق زیباکلام، استاد دانشگاه تهران، نیز در نقش‌های خودشان در این فیلم ظاهر شده‌اند. به نوشته وبسایت "انصاف‌نیوز" در اکران این فیلم در سینما آفریقا به هنگام پخش مصاحبه سعید حجاریان، حاضران او را تشویق کردند.

"اژدها وارد می‌شود" در بخش مسابقه جشنواره فیلم برلین نیز حضور دارد. این جشنواره از روزهای ۱۱ تا ۲۱ فوریه (۲۲ تا ۲ اسفند) برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016