شنبه 18 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عذرخواهی متسو از هواداران، بعد از شکست قطر مقابل ازبکستان، ايلنا

- خيلی مهم است که از بازيکنان حمايت کنيم. اگر يک مشکل وجود دارد، يک اشتباه وجود دارد، آن هم تقصير من است.


گل های زيبای احمدوف و جباروف شکست ۲ بر صفر را به تيم قطر تحميل کرد تا اميد آن ها برای رسيدن به مرحله يک چهارم نهايی را کاهش دهد و ازبکستان با پيروزی در ورزشگاه خليفه اولين ۳ امتياز بازی‌ها را به دست آورد و در گروهش صدرنشين شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا همين اتفاق باعث شد برونو متسو سرمربی فرانسوی قطر از هواداران تيمش عذرخواهی کند. به گزارش سايت رسمی کنفئدراسيون فوتبال آسيا متسو گفت که تيمش به اندازه کافی خوب نبود و چندين اشتباه داشت: « تيم ما شروع خيلی بدی داشت. ما می‌خواستيم که برای هواداران و مردم بازی خوبی به نمايش بگذاريم، اما خيلی بد بازی کرديم. من از هواداران معذرت می خواهم، اما گاهی اولين بازی يک تورنمنت خيلی دشوار است و فشار زيادی روی بازيکنان است. به نظر من بازيکنان من می‌خواستند که به بهترين نحو بازی کنند، اما فشار زيادی را متحمل شدند و همه چيز را از ياد بردند. امروز واقعا روز بدی است. گاهی اوقات بازی افتتاحيه خيلی سخت است. اين اولين باری نيست که تيم ميزبان بازی اول را با شکست آغاز می‌کند. آن‌ها برای امروز خيلی تمرين کرده بودند اما بعضی اوقات برعکس اتفاق می‌افتد و امروز هم همين اتفاق افتاد. خيلی مهم است که از بازيکنان حمايت کنيم. اگر يک مشکل وجود دارد، يک اشتباه وجود دارد، آن هم تقصير من است».
قطر حالا بايد تمام تمرکز خود را روی بازی روز چهارشنبه مقابل چين بگذارد. مسابقه‌ای که استرس زيادی به متسو وارد می‌کند. او برای اميدوار ماندن به صعود از گروه بايد ۳ امتياز بازی با چين را کسب کند: « بازی با چين بايد با پيروزی ما به پايان برسد. هيچ سوالی نيست. هيچ محاسبه‌ای نيست. هيچ چيز. اگر می‌خواهيم به مرحله بعد راه يابيم فقط بايد ببريم. ما ۵-۶ روز برای آماده شدن وقت داريم. اين بار فشار جور ديگری روی تيم ماست. به نظر من برد ما دور از ذهن نيست. برای چين احترام زيادی قائلم، تيم بسيار خوبی است، اما چيزی که امروز ديديد آن چيزی نيست که ما هستيم»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016