دوشنبه 8 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

در دیدارهای دوستانه؛ آرژانتین و پرتغال متوقف شدند، مهر

دیدارهای دوستانه فوتبال در سراسر دنیا با پیروزی مکزیک برابر پاراگوئه و توقف آرژانتین و پرتغال به ترتیب مقابل آمریکا و شیلی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در شرایطی که تیم‌های اروپایی درگیر دیدارهای مرحله انتخابی یورو 2012 بودند، کشورهای دیگر قاره‌ها برگزارکننده دیدارهای دوستانه بودند. از کویت و اردن در آسیا تا آمریکا و آرژانتین در آمریکای شمالی در روز شنبه و بامداد امروز یکشنبه در دیدارهای تدارکاتی به میدان رفتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در یکی از دیدارهای دوستانه که در قاره آسیا برگزار شد، تیم‌های اردن و کویت در ورزشگاه الشارجه امارات مقابل هم صف آرایی کردند که جدال آنها در پایان به نتیجه تساوی یک بریک انجامید. برای تیم اردن در این بازی حسن عبدالفتاح محمود در دقیقه 23 از روی نقطه پنالتی گل زد و این گل را حمد نایف العنزی در دقیقه 38 با گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، پاسخ گفت.

در این روز تیم امید کویت در دیداری دوستانه که در ورزشگاه محمد الحمد برگزار شد به مصاف امیدهای فوتبال کره شمالی رفت و با 2 گل مقابل میهمان خود تن به شکست داد. برای تیم امید کره شمالی در این بازی دوستانه کیم چانگ هیوک (59) و کیم چول هو (81) موفق به گلزنی شدند.

دیروز همچنین تیم ملی فوتبال عراق موفق شد در ورزشگاه الشارجه امارات مقابل تیم ملی کره شمالی با دو گل علاء عبدالزهرا که در دقایق 53 و 71 به ثمر رسید به پیروزی دست یابد.

کلمبیا در یکی دیگر از دیدارهای دوستانه روز گذشته با نتیجه 2 بر صفر از سد اکوادور گذشت. برای کلمبیا در این دیدار دوستانه فردی گوارین (24) و فالکائو گارسیا (74) گلزنی کردند.

در نخستین ساعات بامداد امروز یکشنبه تیم ملی فوتبال پرتغال در ورزشگاه "Dr. Magalhães Pessoa" میزبان شیلی بود و در حالیکه با گل دقیقه 16 سیلوستره مانوئل وارلا از میهمان خود پیش افتاده بود با گلزنی ماتیاس فرناندز در دقیقه 42 به یک تساوی خانگی رضایت داد.

مکزیک از تیم‌های پیروز دیدارهای دوستانه دیروز و بامداد امروز بود که با درخشش خاویر هرناندز، مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد انگلستان موفق شد با نتیجه 3 بریک پاراگوئه را از پیش رو بردارد. در این بازی دوستانه که در ورزشگاه "آزتک" برگزار شد، برای مکزیک خاویر هرناندز (6 و 34) و آندرس گواردادو (28) موفق به گلزنی شدند و تنها گل تیم پاراگوئه در دقیقه 87 توسط کریستین ریوروس وارد دروازه تیم میزبان شد.

بامداد امروز همچنین تیم ملی فوتبال آمریکا موفق شد در دیداری خانگی مقابل آرژانتین به نتیجه تساوی یک بریک دست یافت. در این بازی ابتدا تیم آرژانتین با گل دقیقه 42 استبان کامبیاسو از میزبان خود پیش افتاد و با گلزنی آگودولو در دقیقه 59 کار دو تیم به تساوی کشیده شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016