سه شنبه 16 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فردوسي پور پاسخ باشگاه سپاهان را داد: اتهام‌ها را از مراجع قانوني پيگيري مي‌كنيم

عادل فردوسي پور در دفاع از برنامه 90 و اتهامات مطرح شده از سوي باشگاه سپاهان اعلام كرد اين حق را دارد كه اين موضوع را از مراجع قانوني پيگيري كند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مجري و تهيه كننده برنامه 90 در بخشي از برنامه دوشنبه شب خود با استناد به متن مصاحبه محمدرضا ساكت، مديرعامل باشگاه سپاهان با ايسنا، به اتهام‌هاي مطرح شده در اين مصاحبه پاسخ داد.

فردوسي پور در دفاع از خود و برنامه‌اش گفت: برنامه 90 گهگاه با برخي تيم‌ها كه قسمتي از برنامه‌ عليه‌شان پخش شده است، دچار مشكلاتي شده كه البته موقتي بوده و هفته‌هاي بعد برطرف شده است و آنها بعد گفته‌اند كه برنامه خوب است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي همچنين در پاسخ به اين قسمت از سنخنان ساكت كه گفته بود با مسئولان صداوسيما صحبت كرده است، گفت: كاش اسم مطرح مي كردند كه بدانيم با چه كسي صحبت كرده‌اند. لااقل يك اتهامي را مطرح مي كردند كه به ما بخورد.

تهيه كننده برنامه نود در پاسخ به اين اتهام كه مشكل برنامه 90 با باشگاه سپاهان از دو سال پيش شروع شده است، عنوان كرد: حتما منظور آقاي ساكت به برنامه دوسال پيش است كه آيتم پيراهن جمشيديان در برنامه 90 پخش شد. به من چه ارتباطي دارد كه جمشيديان پيراهنش را زمين زده است. اين حركت اگر توسط خلعتبري ذوب آهن يا ادينيو مس كرمان هم انجام مي شد ما نمايش مي داديم و براي ما فرقي نمي كرد. من هميشه سعي كرده‌ام انتقاد پذير باشم و در مقام پاسخ گويي قرار نگيرم.

در ادامه فردوسي پور با تفكيك نتايج نظرسنجي هفته‌ي گذشته به تفكيك استان‌ها، به اتهام شهرستان سيتزي ساكت پاسخ گفت و بيان كرد: تمام پيش شماره‌ها و شماره‌هاي اصلي كاملا محفوظ است و ما حاضر هستيم آنها را در اختيار مسئولان باشگاه سپاهان قرار دهيم تا در حركت خودجوش با تمام شماره‌ها تماس بگيرند! فردوسي پور همچنين عنوان كرد كه نتايج نظرسنجي در تمام استانها، غير از پيش شماره 914 بيش از 90 درصد آرا به سود برنامه نود است كه نشان از حقانيت برنامه دارد.

فردوسي پور همچنين درباره‌ي قسمت‌هاي پاياني مصاحبه ساكت كه گفته بود اين موضوعات را از طريق مراجع قانوني پيگيري خواهد كرد، گفت: ما هم اين حق را داريم تا اين اتهام‌هاي مطرح شده مانند دلالي و واسطه گري را از طريق همان مراجع قانوني پيگيري كنيم تا مشخص شود اين اتهام‌ها از كجا آمده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016