دوشنبه 22 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته بیست و نهم لیگ برتر - شکست سومین بالانشین برابر تراکتورسازی، استقلال هم به زانو درآمد

آخرین دیدار هفته بیست و نهم دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی با پیروزی تراکتورسازی برابر استقلال به عنوان یکی از سه تیم بالانشین جدول به پایان رسید که قبل از این تیم های سپاهان و ذوب اهن برابر مس و پرسپولیس تن به شکست داده بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار هفته بیست و نهم دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت 19 امروز یکشنبه بین تیم‌های استقلال و تراکتورسازی تبریز برگزار شد که با برتری 2 بر یک تیم فوتبال تراکتورسازی به پایان رسید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در این بازی که با قضاوت تورج حق ورودی در ورزشگاه آزادی برگزار شد، محمد نصرتی(6)و جاسم کرار(85) برای تراکتورسازی گل زدند و سیدمهدی سیدصالحی(34)تک گل استقلال را به ثمر رساند.

اسماعیل شریفات در دقیقه 1+90 به دلیل انجام حرکت غیر ورزشی از زمین مسابقه اخراج شد. در این دیدار همچنین ایمان مبعلی و کیانوش رحمتی از استقلال و مهدی کیانی و علی علیزاده از تراکتورسازی کارت زرد دریافت کردند.

با این پیروزی تیم فوتبال تراکتورسازی 50 امتیازی شد و جایگاهش را در مکان چهارم جدول رده بندی لیگ برتر تحکیم بخشید و به جمع مدعیان قهرمانی پیوست. استقلال هم با 52 امتیاز همچنان در رده سوم باقی ماند و نتوانست از شکست ذوب آهن برای رسیدن به رده دوم استفاده کند.

در دو دیدار دیگر امروز یکشنبه تیم فوتبال مس کرمان با نتیجه 3 بر 2 سپاهان را شکست داد و پرسپولیس نیز در ورزشگاه فولادشهر با نتیجه 3 بر صفر تیم فوتبال ذوب آهن را شکست داد تا سه تیم نخست جدول رده بندی در این هفته متحمل باخت شوند.

جدول رده‌بندی لیگ:
1- سپاهان اصفهان 58 امتیاز
2- ذوب آهن اصفهان 53 امتیاز
3- استقلال 52 امتیاز
4- تراکتورسازی تبریز 50 امتیاز
5- پرسپولیس 47 امتیاز
..............................................
16- راه آهن شهرری 30 امتیاز
17- پیکان قزوین 29 امتیاز
18- استیل آذین 24 امتیاز


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016