چهارشنبه 4 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

همه ايران از ذوب‌آهن برد می‌خواهند، ايران

ورزشگاه فولادشهر برای دومين روز متوالی ميزبان يک بازی آسيايی است. بعد از جدال شب گذشته سپاهان و بنيادکار، عصر امروز ذوب‌آهن ديگر تيم اصفهانی به مصاف النصر، تيم پرحاشيه عربستانی می‌رود.
جوسازی‌های واهی عربستانی‌ها درخصوص ميزبانی ايرانی‌ها که از آغاز ليگ قهرمانان فوتبال آسيا آغاز شده بود و همچنان ادامه دارد دليلی برای افزايش انگيزه نزد بازيکنان ذوب‌آهن است تا با پيروزی مقتدرانه مقابل اين تيم به تمام ادعاهای خيالی عربستانی‌ها پاسخ مثبتی داده شود. حساسيتی که روی تيم‌های عربستانی به دليل ياد شده به وجود آمده است، عاملی است تا امروز همه ايران خواستار يک پيروزی شيرين مقابل النصر باشند. ذوب‌آهن که فقط حسين ماهينی را به خاطر محروميت در اختيار ندارد برای رسيدن به جمع هشت تيم برتر آسيا از شانس خوبی برخوردار شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ميزبانی از تک بازی مرحله يک‌هشتم نهايی باعث شده شاگردان ابراهيم‌زاده با ارائه يک بازی هجومی بتوانند حريف را از پيش‌رو بردارند. النصر در بازی با استقلال در ورزشگاه آزادی نشان داد اگر تحت فشار قرار گيرد و ميانه ميدان از کنترل هافبک‌های اين تيم خارج شود تيمی شکننده است. باخت ۲-۵ النصر مقابل الاتحاد در هفته پايانی ليگ حرفه‌ای عربستان و نيز حواشی مربوط به استعفای مدير اين باشگاه باعث شده به لحاظ روحی سعودی‌ها در وضعيت بدی قرار بگيرند و اين بهترين موقعيت برای ذوب‌آهن است تا با شکست النصری‌ها گام به دور سوم مسابقات بگذارد. البته دراگان اسکوويچ سرمربی تيم النصر در نشست خبری قبل از اين مسابقه مدعی شده که هراسی از ذوب‌آهن ندارد و نايب‌قهرمانی اين تيم به تاريخ پيوسته است. واضح است که اين مربی به دنبال آغاز يک جنگ روانی و برهم زدن تمرکز تيم ذوب‌آهن است چراکه می‌داند به لحاظ فنی تيمش از سطح نازل‌تری نسبت به ذوب‌آهن برخوردار است. امروز السد قطر هم پذيرای الشباب عربستان است که در صورت پيروزی زمينه‌های حذف يک تيم ديگر سعودی فراهم می‌آيد. در شرق آسيا هم اف‌سی سئول ميزبان کاشيما آنتلرز ژاپن است و سامسونگ کره هم به مصاف ناگوره ژاپن می‌رود.

ابراهيم‌زاده: توان تاکتيکی خودمان را به النصر ديکته می‌کنيم
سرمربی تيم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به اينکه تاکتيک اين تيم برابر النصر ارائه بازی منطقی است، گفت: هدف اصلی ما پيروزی برابر النصر و صعود به مرحله بعدی ليگ قهرمانان آسياست. منصور ابراهيم زاده در نشست خبری پيش از ديدار تيمش برابر النصر عربستان اظهار داشت: طبيعی است کار سختی داريم زيرا برابر تيمی زيرک و با هوش که با توجه به تفکرات مربی‌اش راه و رسم دفاع کردن را به خوبی می‌داند بايد به ميدان برويم. همچنين آنها بازيکنان باهوشی دارند که به صورت انفرادی تاثيرگذارند و ما بايد مراقب‌شان باشيم. سرمربی تيم ذوب‌آهن افزود: تمام تلاش و هدف‌مان حضور موفق در اين ديدار خانگی و پيروزی و صعود به مرحله بعد است. ما سال گذشته مراحل موفقيت را يک به يک پشت سر گذاشتيم و امسال هم قصد داريم مرحله به مرحله با کسب نتايج خوب به سوی موفقيت نهايی پيش برويم. ابراهيم زاده ادامه داد: نتيجه اين مسابقه را نمی‌توان پيش بينی کرد اما می‌توانيم بگوييم با تمام وجود در اين مسابقه به ميدان رفته تا به هدف‌هايی که داريم برسيم. استفاده از ميزبانی، آشنايی به زمين مسابقه و حضور تماشاگران و اينکه همه دوست دارند در اين حرکت ملی ذوب‌آهن موفق شود به ما در رسيدن به پيروزی کمک می‌کند. تفکر ما برای اين بازی اين است که ابتدا بر روند مسابقه مسلط شده و بتوانيم توان تاکتيکی خود را به حريف ديکته کنيم. بهترين کلمه برای اين مسابقه اين است که ما می‌خواهيم بازی منطقی را ارائه دهيم که در بازی منطقی هم دفاع و هم حمله وجود دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016