سه شنبه 24 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
28 بهمن» مظلومی: کرش را از ایران فراری دادند!، مهر
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرویز مظلومی: خیلی‌ها می‌خواهند استعفا کنم - طالب‌لو در استقلال بماند دروازه‌بان دوم است

مهر - سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد احتمال کناره‌گیری‌اش از این تیم گفت: خیلی‌ها می‌خواهند که من استعفا کنم اما با قدرت می‌ایستم و کارم را ادامه می دهم.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی که امروز دوشنبه هم ساعاتی را در باشگاه استقلال سپری کرد در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: من با مسئولان باشگاه صحبت‌های لازم را انجام داده‌ام و با وجود خواسته برخی‌ها که می خواهند من استعفا بدهم و بروم با تمام قدرت و توانم در استقلال می مانم و کارم را انجام می دهم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در مورد جذب بازیکنان سرشناس فوتبال ایران توسط استقلال گفت: برخلاف تصور برخی‌ها ما تنها به دنبال جذب ستاره‌ها نیستیم و در حال حاضر در فهرست من بازیکنانی از لیگ دسته اول هم حضور دارند که به دنبال جذب آنها هستیم. با این حال ما هنوز بازیکن را نگرفته‌ایم، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال او را شش جلسه محروم کرده که امیدواریم در حکم شان تجدیدنظر کنند. ( منظور سرمربی استقلال جاسم کرار است).

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به غیبت چند روزه علی فتح الله زاده در باشگاه به خاطر سفر به مالزی گفت: طبیعتا زمانی که آقای فتح الله زاده نباشد باشگاه هم شور و نشاط همیشگی را ندارد. با این حال ما از روز 28 خردادماه تمرینات‌مان را آغاز می کنیم و تمام تلاش‌مان این است که برای فصل آینده بهترین بازیکنان را به خدمت بگیریم.

پرویز مظلومی در مورد انتخاب دروازه بانان این تیم گفت: همانطور که قبل از این نیز اعلام کرده‌ام ما از بین رحمتی، محمدی و گردان یکی را به عنوان دروازه بان اول در اختیار می گیریم و هر دروازه بان دیگری بیاید باید دوم باشد.

وی در مورد وحید طالب لو نیز گفت: وحید را دوست دارم و اعتقاد دارم که او اگر بخواهد در استقلال بماند دروازه بان دوم است. اما به نظرم طالب لو به هر تیمی برود دروازه بان اول است و می تواند با بازگشت به روزهای اوج دوباره به تیم ملی برگردد.

مظلومی در مورد رفتن امیرقلعه نویی به تراکتورسازی و مذاکره سپاهان با علی دایی گفت: به هر دو عزیز تبریک می گویم و برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان با بیان اینکه امروز دوشنبه راهی کرمان خواهد شد گفت: برای انجام امور مربوط به مالیاتم در زمان حضور در مس راهی کرمان می شوم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016