چهارشنبه 28 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه قلعه‌نويی به هواداران استقلال: برابر توهين‌ها و تهمت‌ها سکوت می‌کنم

امير قلعه‌نويی در نامه‌ای خطاب به هواداران استقلال از آنها دعوت کرده است که در اين شرايط به کمک تيم محبوب‌شان بيايند. او نوشته که نشان داده بر خلاف گمانه‌زنی‌ها به دنبال "تسويه حساب شخصی" با کسی نبوده است.

به گزارش ايسنا، در نامه امير قلعه‌نويی که نسخه‌ای از آن در اختيار خبرگزاری دانشجويان ايران قرار گرفته خطاب به هواداران استقلال آمده است: "به نام خدا دست تقدير روزگار چنين مقدر کرده که امسال پس از سه سال دوری بار ديگر در کنار هم باشيم. همواره گفته ام و تا روزی که به خواست الهی دمی در بدن داشته باشم خواهم گفت که امير قلعه نويی هر آنچه را که امروز ولو کم و ناچيز دارد، پس از لطف و عنايت باری‌تعالی از هواداران با معرفت و عاشق استقلال دارد؛ هوادارانی که عمر خود را کنارشان گذراندم و چه اشکهايی که از شوق و گاها اندوه در کنارشان نريخته‌ام. خاطرات بسيار از ما بر جای مانده، از قهرمانی آسيا تا روزهايی که در سخت‌ترين شرايط در دسته سوم مانديم و جنگيديم، از تمامی افتخاراتی که در دهه ۸۰ به دست آمد.

قصد زياده گويی ندارم اما در آستانه شروعی مجدد هستيم؛ شروعی که اميدوارم با حضور و حمايت همه جانبه شما عزيزان، شما خواهران و برادران مخلص و پاک همچون هميشه، انتهايی با حلاوت را به همراه داشته باشد. شما جز لاينفک تاريخ هفت دهه‌ای اين باشگاه هستيد، شمايی که بوده‌ايد، هستيد و خواهيد ماند. امثال بنده هستند که در مقام خدمتگزار و خادم يک روز می‌آييم و يک روز می‌رويم و خدا کند که تاريخ به دور از حب و بغض و تعصب و کينه قضاوتی عادلانه پيرامون ما داشته باشد که انشالله چنين خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پس از سه سال بار ديگر در کنار هم آغاز خواهيم کرد. می‌دانم که هستيد و قطعا استقلال را تنها نخواهيد گذاشت. شما ياورانی عاشق و بی ريا هستيد که استقلال را برای خودش می‌خواهيد و به افراد و اسامی به عنوان سرباز نگاه می‌کنيد. نيک می‌دانيد که حضور شما عزيزان و از آن مهمتر دعای خيرتان چه تاثير بسزايی در ارتقا روحی و فنی تيم دارد. چه بسيار مسابقاتی بوده که در سخت‌ترين لحظات و در اوج نااميدی، اين نيت و دل پاک شما بوده که همانند يک معجزه ورق را برگردانده است. هنوز آخرين قهرمانی ليگ در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) مانند يک سکانس رويايی از جلو چشمانم عبور می‌کند؛ اتفاق و افتخاری که با دعای خير و حضور شما ميسر شد.

به عنوان مسئول فنی و يک قطره از دريای بی کران استقلال عرض می‌کنم که امسال تنها و فقط با يک نيت پای به عرصه گذاشته‌ام و آن هم شادی و سرور شما عزيزان و اهتزار پرچم استقلال است. آغوش استقلال برروی همه عاشقان و خدمتگزاران باز است. آنچنان که در اين مدت کوتاه به اثبات رساندم بر خلاف گمانه زنی‌های قبلی عده‌ای معدود، نه به دنبال تسويه حساب شخصی هستم و نه به دنبال سرمايه‌سوزی. استقلال نه به حقير تعلق دارد و نه ملک شخصی احد الناسی است. در برابر ناملايمات، حسادت‌ها، توهين‌ها و تهمت‌ها تا سر حد امکان سکوت اختيار کردم و خواهم کرد و حساب و کتاب را واگذار می‌کنم به خداوند رحمان و رحيم چرا که اوست که عزت می‌دهد نه بندگانش. اذن اوست که برگی از برگی نمی‌جنبد و وعده اوست که: مکرو مکر الله و الله خير الماکرين.

اين چند خط نثر امير قلعه نويی نيست اما حرف دل اوست با عاشقان اسقلال. از همه شما و مديريت استقلال به خاطر حمايتهای اخير سپاسگزارم و بی صبرانه منتظر قدوم شما در اولين آوردگاه در روز جمعه هستم.

برادر شما، اميرقلعه نويی"


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016