چهارشنبه 11 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

میلادی وزیری: برنامه‌ریزی کرده بودیم مدال المپیک بگیریم

عضو تیم ملی تیراندازی با کمان ایران پس از کنار رفتن از دور رقابت‌های المپیک گفت: 9 ماه پیش با مربیان کره‌ای برنامه ریزی کرده بودیم که در المپیک مدال بگیریم اما آقایان نگذاشتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، میلاد وزیری که امروز چهارشنبه با شکست برابر حریفی از مکزیک از دور رقابت‌های تیروکمان سی‌امین دوره بازی‌های المپیک کنار رفت، پس از این ناکامی گفت: من این حریف مکزیکی را در مسابقات جام جهانی و یونیورسیاد برده بودم اما امروز نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم و حذف شدم.

وی به بیان برخی مشکلاتش پرداخت و گفت: زمانی که می‌دیدم مربی حریفم پشت سر او ایستاده و راهنمایی‌اش می‌کند اعصابم بهم می‌ریخت، چرا که من هیچ پشتوانه‌ای نداشتم. ما به همراه مربیان کره‌ای 9 ماه پیش برنامه‌ریزی کرده بودیم که در المپیک مدال بگیریم اما ظاهرا آقایان نمی‌خواستند این اتفاق بیفتد و کاری کردند که وضعیت ما به این شکل درآمد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




میلاد وزیری خاطرنشان کرد: من تا به حال در چنین فضایی قرار نگرفته بودم. هیچ حمایت کننده‌ای نداشتم و اوضاع کاملا بهم ریخته بود. اگر شرایط به همین روال باشد دیگر در ورزش قهرمانی نمی‌مانم و با این سیستم کار نمی‌کنم. زحمات زیادی برای حضور در المپیک کشیده بودم اما همه آنها بر باد رفت.

میلاد وزیری، کماندار مرد ایران در بازی‌های المپیک 2012 با شکست مقابل حریفی مکزیکی خود از گردونه مسابقات کنار رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016