چهارشنبه 18 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مدال تاریخی دوومیدانی بر سینه حدادی، احسان به مدال نقره المپیک رسید

احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا در بازی‌های المپیک 2012 لندن به مدال نقره دست پیدا کرد.

haddadiSilver.jpg
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا در مرحله نهایی رقابت‌های این ماده در بازی‌های المپیک 2012 لندن به مصاف حریفان خود رفت که در پایان با رکورد 68 متر و 18 سانتیمتر در جایگاه دوم قرار گرفت و مدال نقره المپیک را به گردن آویخت.

حدادی در اولین پرتاب خود رکورد 68 متر و 18 سانتیمتر را به ثبت رساند. قهرمان پرتاب دیسک ایران در دومین حرکت خود دیسک را 64 متر و 9 سانتیمتر پرتاب کرد. وی در سومین پرتاب خود دیسک را به متراژ 67 متر و 28 سانتیمتر به پرواز درآورد. حدادی در چهارمین پرتابش رکورد 66 متر و 98 سانتیمتر را به ثبت رساند.

نماینده پرتاب دیسک ایران در بازی‌های المپیک 2012 لندن در پنجمین و ششمین پرتاب‌های خود خطا کرد و کارش را با رکورد 68 متر و 18 سانتیمتر به پایان رساند. بدین ترتیب او به مدال نقره ماده پرتاب دیسک مسابقات دوومیدانی المپیک 2012 لندن دست یافت.

"رابرت هارتینگ"، پرتابگر آلمانی با رکورد 68 متر و 27 سانتیمتر قهرمان ماده پرتاب دیسک مسابقات دوومیدانی بازی‌های المپیک 2012 لندن شد. در این ماده "کانتر" از استونی حدنصاب 68 متر و 3 سانتیمتر را به ثبت رساند و سوم شد.

این مدال در حالی کسب شد که در تاریخ ورزش ایران تنها سه رشته کشتی (آزاد و فرنگی)، تکواندو و وزنه برداری موفق به افتخارآفرینی و کسب مدال در المپیک شده بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حدادی:‌ برای طلا جنگیدم اما از نقره هم راضی‌ام/باران دردسرساز شد
خبرگزاری فارس: نایب قهرمان ماده پرتاب دیسک المپیک گفت: برای کسب مدال طلا مسابقه دادم اما رسیدن به مدال نقره نیز راضی کننده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از لندن، احسان حدادی پس از کسب مدال نقره پرتاب دیسک المپیک اظهار داشت: تنها 9 سانتر با مدال طلا فاصله داشتم اما باران اجازه نداد که بهتر پرتاب کنم. قبلاً در هنگام بارش باران زمین خورده بودم و به همین دلیل یک مقدار می‌ترسیدم.

وی افزود: به نظر من حق هارتینگ پرتابگر آلمانی طلا بود. من هم از نتیجه‌ای که گرفتم راضی هستم هرچند توقع بیشتری داشتم اما باران این اجازه را نداد.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن عنوان کرد: این مدال خیلی به من چسبید البته آمده بودم که طلا بگیریم اما در مجموع بسیار خوشحال هستم مهم این بود که مدال بگیرم که به آن رسیدم. راضی هستم چون مسابقه‌‌های بعدی هم در پیش است و حالا حالاها ادامه خواهم داد.

حدادی در پایان عنوان کرد: خوشحالم که توانستم دل مردم ایران را با کسب این مدال شاد کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016