یکشنبه 21 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فوتبال جوانان آسيا - امارات: ازبکستان به جام‌ جهانی صعود کرد، حذف سوريه در ضربات پنالتی

مهر ـ نخستين ديدار از مرحله يک‌چهارم نهايی رقابتهای فوتبال قهرمانی جوانان آسيا با پيروزی ازبکستان برابر سوريه در ضربات پنالتی و صعود اين تيم به جام جهانی جوانان به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله يک‌چهارم نهايی سی و هفتمين دوره رقابتهای فوتبال قهرمانی جوانان آسيا از ساعت ۱۴:۳۰ دقيقه امروز يکشنبه با برگزاری ديدار تيم‌‎های ازبکستان و سوريه در ورزشگاه الفجيره آغاز شد که دو تيم در پايان وقت‌های قانونی و اضافه به تساوی ۲ بر ۲ رضايت دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در ضربات پنالتی اما ازبکستان با درخشش "آسيلبک آمانوف" دروازه‌بان خود با نتيجه ۳ بر صفر سوريه را شکست داد تا در مجموع با پيروزی ۵ بر ۲ برابر اين تيم عربی به پيروزی دست يافته و جواز حضور در جام جهانی ۲۰۱۳ ترکيه را کسب کند.

در ضربات پنالتی، دروازه‌بان ازبکستان ۲ ضربه از ۳ پنالتی سوريه را مهار کرد و پنالتی دوم اين تيم عربی هم به تير دروازه برخورد کرد تا با گل شدن ۳ ضربه نخست ازبکها توسط ولاديمير کوزاک، سردار سابيرخودی‌اف و جمشيد اسکندراف اين تيم حريف سوری را از پيش رو بردارد.

ازبکستان روز چهارشنبه هفته جاری و در ديدار نيمه نهايی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسيا به مصاف برنده ديدار ايران و کره‌جنوبی می‌رود.

مرحله يک‌چهارم نهايی رقابتهای فوتبال قهرمانی جوانان آسيا ۲۰۱۲ امارات و انتخابی جام جهانی جوانان ۲۰۱۳ ترکيه به شرح زير است:

* ايران يک - کره‌جنوبی يک
استراليا - اردن، ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه الفجيره
ژاپن - عراق، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه امارات


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016