یکشنبه 16 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فریبا: هر تیمی دلش می‌خواست جباری را داشته باشد

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: مجتبی جباری به لحاظ فنی بازیکن بسیار خوبی است و هر تیمی دلش می‌خواهد مجتبی را در اختیار داشته باشد.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: نمی‌دانم چه اتفاقی در استقلال افتاد که در نهایت مجتبی جباری از این تیم جدا شد و به سپاهان پیوست. به لحاظ فنی مجتبی بازیکن بسیار خوبی است و توانایی‌های بالایی دارد و هر تیمی دلش می‌خواهد او را در اختیار داشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این پیشکسوت استقلال متذکر شد: البته مجتبی چند هفته قبل مصاحبه بدی علیه باشگاه کرده بود، اما مدیران باشگاه این بار پای حرف‌شان ایستادند و قرارداد او را تمدید نکردند. شاید اگر کسی پا درمیانی می‌کرد مجتبی در استقلال می‌ماند و این اتفاقات نمی‌افتاد.

فریبا در ادامه گفت: جباری به لحاظ فنی سطح بسیار بالایی داشت و عدم حضور او در استقلال به این تیم در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند صدمه بزند اما شنیده‌ام بازیکن اوکراینی که استقلال جذب کرده بسیار خوب و هم پست جباری است و اگر واقعا این طوری باشد و بتواند جای مجتبی را پر کند استقلال زیاد دچار مشکل نمی‌شود.

وی در مورد حضور نیکبخت در استقلال گفت: در مورد نیکبخت فکر می‌کنم شاید خواسته‌اند این بازیکن حالا که در آخر فوتبالش است کمکی به او بکنند تا با یک شرایط خوب فوتبال را کنار بگذارد، البته نیکبخت اگر خوب تمرین کند توانایی‌های فنی‌اش خوب است و می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم نیکبخت بتواند از این موقعیتی که برای او فراهم کرده‌اند به خوبی استفاده کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016