جمعه 5 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپولیس با شکست فجر 20 امتیازی شد

IMG12062917.jpg
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در آغاز هفته یازدهم لیگ برتر برابر فجرسپاسی شیراز به برتری دست یافت تا جمع امتیازاتش را به عدد 20 برساند. شاگردان علی دایی که پس از شکست هفته پیش برابر سپاهان به رده چهارم جدول رده‌بندی سقوط کرده بودند، با این برد موقتا به رده دوم بازگشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و فجرسپاسی شیراز آغاز شد. در این بازی که از ساعت 17:20 امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد تیم پرسپولیس با یک گل از سد حریف خود گذشت. تنها گل این تیم را سیدمهدی سیدصالحی در دقیقه 82 به ثمر رساند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پرسپولیس و فجر در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که سرخپوشان پایتخت در طول هفته گذشته اسیر حاشیه‌های بازی هفته دهم خود با سپاهان بودند و به نظر می‌رسید تمرکز لازم را برای بازی با فجرسپاسی نداشتند. در آن سوی میدان محمود یاوری هم در طول هفته به خوبی تیمش را آماده این دیدار کرده بود.

در نیمه نخست این دیدار توپ بیشتر در میانه میدان ضربه خورد و بازی خوبی را از دو تیم شاهد نبودیم. پرسپولیس یک بار در موقعیت آفساید و توسط سیدمهدی سیدصالحی دروازه حریف را گشود و در مرتبه‌ای دیگر نیز ضربه سر همین مهاجم کارساز واقع نشد. در طرف دیگر هم معدنچی با ضربه پای چپ خود در اواخر نیمه نخست دروازه نیلسون را به شدت تهدید کرد.

در نیمه دوم پرسپولیس اشتهای بیشتری برای رسیدن به دروازه حریف داشت و چندین بار نیز دروازه حریف را تهدید کرد. در دقیقه 70 این دیدار رضایی فرصت خوبی را برای گشودن دروازه حریف داشت که توپ وی را دروازه‌بان تیم فجرسپاسی دفع کرد.

پرسپولیس در دقیقه 82 روی یک ضد حمله به گل رسید. پیام صادقیان به خوبی در میانه میدان به حرکت درآمد و در میان چند بازیکن تیم فجرسپاسی پاس عرضی خوبی را برای سیدصالحی مهیا کرد تا این بازیکن با یک ضربه بغل پای دقیقه کار را تمام کند. بعد از این گل تلاش دو تیم تغییری در نتیجه ایجاد نکرد تا پرسپولیس در یک بازی سخت به 3 امتیاز خانگی دست یابد.

پرسپولیس با این برد جمع امتیازات خود را به عدد 20 رساند و با دو پله صعود در رده دوم جدول رده‌بندی ایستاد. فجرسپاسی هم با 9 امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند.

- روز دوم از هفته یازدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا جمعه با برگزاری دیدارهای زیر پیگیری می‌شود:
* ملوان بندرانزلی - فولاد خوزستان، ساعت 16:15، ورزشگاه تختی انزلی
* راه‌آهن سورینت - داماش گیلان، ساعت 16:15، ورزشگاه تختی تهران
* تراکتورسازی تبریز - نفت تهران، ساعت 16:30، ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز
* مس کرمان - گسترش فولاد تبريز، ساعت 17، ورزشگاه امام علي (ع) کرمان
* ذوب‌آهن اصفهان - سپاهان اصفهان، ساعت 17:15، ورزشگاه فولادشهر
* صنعتی استقلال خوزستان - صبای قم، ساعت 17:30 دقيقه، ورزشگاه تختی اهواز

جدول رده‌بندی لیگ برتر:
1- فولاد خوزستان 22 امتیاز
2- پرسپولیس 20 امتیاز - یک بازی بیشتر
3- سپاهان اصفهان 18 امتیاز - تفاضل گل 8+
4- نفت تهران 18 امتیاز - تفاضل گل 4+
5- تراکتورسازی تبریز 17 امتیاز
6- استقلال 15 امتیاز - یک بازی کمتر
---------------------------------------
14- فجرسپاسی شیراز 9 امتیاز - یک بازی بیشتر
15 راه‌آهن سورینت 7 امتیاز
16- مس کرمان 5 امتیاز - یک بازی کمتر


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016