جمعه 5 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ارغوان رضایی: برای فرانسه بازی می‌کنم، اما به ایرانی بودنم افتخار می‌کنم

تنیس باز زن ایرانی - فرانسوی می گوید به ایرانی بودنش افتخار می‌کند.

به گزارش ایسنا، ارغوان رضایی که برای تماشای مسابقات فینال تنیس مسترز ایران دعوت شده بود، در پایان این رقابتها گفت: " از اینکه به این مراسم دعوت شدم بسیار خوشحالم. بازی خیلی خوبی بود. امیدوارم بازیکنان بیشتری از ایران در جهان شناخته شوند."

وی ادامه داد:" من دو ملیتی هستم و برای فرانسه بازی می‌کنم. اما به ایرانی بودنم افتخار می‌کنم. امیدوارم در همه جای دنیا بتوانم نام ایران را بالا ببرم."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پس از مراسم اهدای جوایز نیز آنیل کانا رئیس کنفدراسیون تنیس آسیا اظهار کرد: " در ابتدا از داوران بین‌المللی تنیس ایران تشکر می‌کنم. پس از آن از قهرمان شدن محسن حسین‌زاده، تنیس‌باز جوان ایرانی در این رقابت‌ها خوشحال هستم و این موضوع نشان می‌دهد که مطمئنا تنیس ایران روزهای خوبی در پیش دارد."

مجید شایسته رییس فدراسیون تنیس نیز با اشاره به استقبال تماشاگران از فینال تنیس مسترز ایران گفت: " حضور تماشاگران باعث می‌شود فدراسیون به این نتیجه برسد که اکثر فعالیت‌های خود را به بخش خصوصی واگذار کند تا تنیس بتواند به روزهای خوب خود برگردد و خوشحالم که اولین همکاری جدی فدراسیون با بخش خصوصی با این کیفیت و با حضور رییس کنفدراسیون تنیس آسیا برگزار شد و امیدوارم پیروزی محسن حسین‌زاده مسیر بهتری را در تنیس ایران باز کند. همچنین جا دارد از تک تک بازیکنان تیم ملی که در دیویس کاپ هرآنچه که در توان داشتند را به نمایش گذاشتند تشکر کنم. "

رییس فدراسیون تنیس در پایان گفت: " در اجلاس تنیس آسیا که از فردا آغاز می‌شود، امیدوارم علیرضا خروشی مجددا به عنوان عضو هیات رییسه تنیس آسیا انتخاب شود."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016