جمعه 27 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

«شير هوشمند وضو» در جشنواره پژوهش و فن‌آوري صنعت آب و فاضلاب، ايسنا

دستگاه «شير هوشمند وضو» از سوي شركت آب و فاضلاب استان فارس در نخستين جشنواره پژوهش و فن‌آوري در صنعت آب و فاضلاب عرضه شد.

به گزارش سرويس علمي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اميرحسين مهجور، مدير بهره‌برداري فاضلاب شركت آبفاي فارس گفت: اين شركت، دستگاه شير هوشمند وضو را در نخستين جشنواره پژوهش و فناوري در صنعت آب و فاضلاب كه همزمان با نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن‌آوري در مصلاي تهران در حال برگزاري است، به نمايش گذاشته است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گفته مهجور، اين شير حجم آب مشخصي براي وضو به اندازه يك ليوان در اختيار مي‌گذارد و همزمان براي هر مرحله دعاي مربوط به آن را قرائت مي‌كند.

وي اظهار داشت: از اين دستگاه مي‌توان در منازل و محل‌هاي عمومي استفاده كرد.

مهجور در گفت‌و‌گو با پايگاه خبري وزارت نيرو ادامه داد: دستگاه تصفيه فاضلاب به روش ته‌نشيني اجباري همراه با اشعه UV از ديگر ابتكارات عرضه شده از سوي شركت آب و فاضلاب استان فارس در جشنواره است كه قابليت استفاده در منازل، مجتمع‌ها، كارواش‌ها و حمام‌هاي عمومي را دارد. اين دستگاه مي‌تواند آب مصرف شده را تصفيه كرده و دوباره براي شست‌وشو در دسترس قرار دهد ضمن آنكه مصرف آب را به شدت كاهش مي دهد.

وي خاطرنشان كرد: برخي از فن‌آوري هاي جديد كه در بخش آب و فاضلاب استفاده مي‌شود مانند دتكتورهاي گاز فاضلاب، دستگاه‌هاي نشت‌ياب نقطه‌يي و انشعابي و فلومترهاي التراسونيك نيز در اين جشنواره از سوي شركت آب و فاضلاب استان فارس به نمايش گذاشته شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016