Wednesday, Mar 27, 2019

صفحه نخست » آقای تاج‌زاده شما که سنگ مردم را به سینه می‌زنید! آرش فضیلت

Arash_Fazilat.jpgآقای مصطفی تاج زاده اخیرا مصاحبه‌ای با خبرگزاری ایسنا داشته‌اند، در بخشی از این پرسش و پاسخ تاکید کرده‌اند: «اگر اصلاحات از روحانی حمایت نمی‌کرد، تجربه شکست انتخاباتی سال ۱۳۸۴ تکرار می‌شد و مردم آن‌ها را محکوم می‌کردند.
به بیان دیگر این سخنان آقای تاج زاده نشان از جایگاه والای مردم در نزد اصلاح طلبان دارد. به جرات می‌توان گفت ارج و قربی که مردم ایران در پیشگاه اصلاح طلبان یافته‌اند در هیچکدام از دموکراسی‌های دنیا و مردمان سرزمین‌های دیگر سابقه نداشته است!

در عین حال وقتی که از کهکشان اصلاح طلبی عبور کنیم و بر سطح کره خاکی فرود آییم، حال و روز اصلاح طلبانی را خواهیم دید که مرکبی است از کابوس‌های شبانه و هذیان گویی‌های روزانه.‌ای دوستان اصلاح طلب، حال که تا به این حد نگران احوالات و مطالبات مردم هستید و سنگ‌شان را به سینه می‌نوازید، لطفا سرهایتان را از خانه‌های برفی بیرون آورده، چوب پنبه‌ها‌ی دو جداره را از گوش‌های مبارک خارج نموده و عینک‌های دودی یتان را به کناری بنهید تا شاید پژواک فریاد‌های اصلاح طلب اصول گرا دیگه تمومه ماجرا، ملکه ذهن و چراغ راهتان شود!
اصلاح طلبان عزیز دیگر نه تبسم‌های آن سید طناز خریداری دارد، نه خوشرقصی‌های خوشگل کلام‌ها برای کدخدا، نه عکس آن میر پژمرده ترحم برانگیز است که مردم را به خیابان‌ها کشاند و بر روی سنگفرش‌های قرمز رها کرد و خود در پشت حصار طلایی پنهان شد، و نه دیگر سلبریتی‌های رنگارنگ و نان به نرخ روز خور دوای دردتان است، نه آن مطبوعات چی زواردررفته می‌تواند درزها یتان را رفو کند و نه دوره گردهای رسانه‌ای آن عیسای معجزه گرند که بر جسد گندیده اصلاح طلبی شفای عاجل طلب کنند، از بد روزگار، فلسفه دانه‌تان هم که در قلب تهاجم فرهنگی کنگر خورده و لنگر انداخته و گاف پشت گاف رو می‌کند. به عزیزدردانه‌هایتان هم در کانادا و آمریکا و استرالیا و اروپا پیغام دهید تا در مناسبت‌های گوناگون برایتان عطر و ادکلن فرنگی ارسال نکنند، این بوی تعفنی که بلند شده با هیچ فرمول شیمیایی از بین رفتنی نیست. جنازه‌ای که بر روی دستتان مانده را به سبک نیاکانتان مومیایی کنید و در خانه‌هایتان نگهداری کنید. مبادا فریب شیاطین را بخورید و این جنازه بی سر و پا را در معرض نمایش بگذارید و خود را رسوای عالم و مضحکه عام و خاص گردانید.
اما شما جناب تاج زاده گرامی که علاقه وافری به تزهای ترکیبی از خود بروز می‌دهید. مالاسف از آنجایی که متد ترکیبی در بین برخی از جوانان ایرانی در حال گسترش است، شما هم فرصت را غنیمت شمرده و خواستار ادغام نهاد رهبری و نهاد ریاست جمهوری شده‌اید. در حقیقت مدل ایده ال یا اکسیر جادویی ایشان که پس از سال‌ها ممارست علمی و حضور فعال در عرصه سیاسی بدان دست یافته‌اند، کپی برداری از تئوری صدامیسم است. آقای تاج زاده بهتر بود قبل از طرح نظریه‌شان روح صدام حسین را احضار می‌کردند تا از استاد بزرگ این نظریه چگونگی عملیاتی کردن آن را هم می‌آموختند، چرا که صدام حسین نیز هم رهبر بود و هم رئیس جمهور و مهم تر از همه انتخابات هم داشت که جزو تفریحات اجتناب ناپذیر اصلاح طلبان بشمار می‌آید!
سخن آخر اینکه اگر عشق سیری ناپذیرتان به قدرت قوه تعقلتان را دچار زوال گردانیده، لااقل به چشمانتان اعتماد کنید تا شاید سیل سراسری اخیر عبرتی برایتان باشد. زمانی که طغیان فرا رسد اصلاح طلب و اصول گرا و میانه رو و چپ و راست را یکجا خواهد برد!

آرش فضیلت



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy