Thursday, Apr 18, 2019

صفحه نخست » قاسم سلیمانی همراه با فرمانده میدانی حشد شعبی در خوزستان

soleymani_041819.jpgبی بی سی - قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس به مناطق سیل‌زده خوزستان رفت.

این دومین بار است که او برای بازدید از حمیدیه، از مناطق سیل‌زده به خوزستان رفته است.

این نظامی عالی‌رتبه امروز نیز به شادگان و روستاهای اطراف آبادان رفت. حمیدیه و شادگان از جمله شهرهای خوزستانند که جمعیت عرب‌نشین قابل ملاحظه‌ای دارد.

ابومهدی المهندسی جانشین شبه‎نظامیان حشد شعبی عراق و فرمانده میدانی این گروه نیز در این دیدار قاسم سلیمانی را همراهی می‌کرد. حشد الشعبی مجموعه‌ای متشکل از گروه‌های شبه‌نظامی شیعی است. ابومهدی المهندسی نیز همزمان عضوی از گروه کتائب حزب‌الله از زیرمجموعه‌های حشد شعبی است.

خبرگزاری کار ایران(ایلنا) همراه این خبر عکسی منتشر کرده است که در آن هادی عامری، از فرماندهان حشد شعبی و فرمانده سپاه بدر او را در این دیدار همراهی می کند. این خبرگزاری زمان این عکس را ذکر نکرده است.

آقای سلیمانی در حالی در این منطقه حضور یافته که نیروهای حشد شعبی و گردان فاطمیون (داوطلبان افغانی که برای سپاه می‌جنگند) نیز در خوزستان و لرستان مستقر شده‌اند. آنگونه که گفته می‌شود آنها گفته‌اند هدفشان امدادرسانی و ساخت و ترمیم مساجد و مدارس و تأمین کالاهای اساسی است.

آنان پس از آن به ایران آمدند که قاسم سلیمانی در پیامی در اینستاگرام خود خطاب به 'مدافعان حرم' گفت "حادثه اخیر یک دفاع از حرم" است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy