Sunday, May 12, 2019

صفحه نخست » اختلاف میان «بریتنی اسپیرز» و دوست ایرانی سابقش «سام لطفی» بالا گرفت

lutfi_051118.jpgصدای آمریکا - در پی شکایت «بریتنی اسپیرز» از دوست پیشین خود «سام لطفی»، دادگاه از آقای لطفی خواست تا از این خواننده موسیقی پاپ و اعضای خانواده اش دور بماند و در مورد آنها و مدیر کنونی بریتنی، سخنان «سخیف» به زبان نیاورد.

وکیل «سام لطفی» به شبکه «سی ان ان» گفت که این حکم نقض حقوق مدنی آقای لطفی است.

اسم کوچک سام لطفی مشابه نام دوست‌پسر بریتنی اسپیرز است. بریتنی اسپیرز مدتی است که با «سام اصغری» مربی بدنسازی ایرانی تبار دوست است و رابطه عاشقانه دارد.

در مدارک ارائه شده توسط بریتنی اسپیرز به دادگاه، سام لطفی به تلاش برای خدشه دار کردن اعتبار خانم اسپیرز متهم شده است.

در این پرونده ۸۰ صفحه ای عنوان شده که آقای لطفی به دروغ خود را مدیر خانم اسپیرز معرفی می کرده، و تلاش داشته این خواننده مشهور موسیقی پاپ را تحت نفوذ و کنترل خود در آورد.

48874.jpgبریتنی اسپیرز همچنین ادعا می کند سام لطفی برای او و اعضای خانواده اش پیامک های تهدید آمیز می فرستاده و در دورانی که او برای مشکلات روحی تحت درمان بوده، از طریق شبکه های اجتماعی اطلاعات نادرست به هوادارانش می داده است.

در سال ۲۰۰۸، پدر بریتنی اسپیرز، سام لطفی را متهم کرد که به دخترش مواد مخدر داده و او را از تماس با خانواده اش منع می کرده است.

مطالب بیشتر در سایت صدای آمریکا

سام لطفی می گوید از سال ۲۰۰۹ تاکنون، ارتباطی با بریتنی نداشته است و پیامک هایی که به مادر او فرستاده دلیل محکمی برای صدور این حکم نیست.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy