Sunday, Jun 16, 2019

صفحه نخست » جناب بریتانیا! شما از دارایی های خودت (مثلا بی بی سی) در کشورت حمایت کن، حمایت در خارج از کشورت پیشکش!؛ ف. م. سخن

bbc_061419.jpgجناب توبیاس ال وود، معاون وزیر دفاع بریتانیا، امروز در یک مصاحبه تلویزیونی، فرموده اند:
«ایران باید بداند بریتانیا مصمم به حمایت از دارایی های خود در منطقه است.»

هاهاها! چه با مزه!

مال و اموال طرف رو توو خونه اش غارت کردن، ایشون فکر وسایل تووی ویلای تفریحی اش ه!

عزیزم! شما اول به فکر وسایل تووی خونه ات باش، بعد غصه ی دارایی هات رو توو منطقه ی خاورمیانه بخور!

بابا ناسلامتی شما کشور چرچیل و تاچر هستید! کجا رفت اون درک و فهم تون از سیاست!

شما با بودجه مردم تون، تشکیلاتی راه انداختین به اسم بی بی سی (می دونم می دونم! لازم نیست تذکر بدین که خرج بی بی خانم رو دولت فخیمه «نمیده» بلکه سازمان های غیر دولتی میدن! آره جونم! شما راست میگی!).

حالا این تشکیلات، در قلب لندن، افتاده دست جناح اصلاح طلب جمهوری اسلامی، و اینا هم ماشاءالله هی می تازونن! اونم چه تازوندنی!

تا چند وقت پیش که این دستگاه، محل تاخت و تاز علیز جان بود! همون که امروز می فرماد:
«ژاپنی ها آرزو داشتند رهبر آن ها جای پادویی و پیام رسانی، صدای استقلال ملت اش می شد و ترامپ را این گونه -یعنی مثل خامنه ای- تحقیر می کرد!»

حالا هم که محل تاخت و تاز عطا جان و فرخ جان است و این ها در مکانِ فراخی که همکاران شما جناب معاون وزیر دفاع براشون فراهم کردن، بی بی سی رو کردن ابزار آب توبه ریختن و طهارت روو کله ی خامنه ای و سپاه! (به این ابزار در ایران «آفتابه» می گن، که یه چیزی ه شبیه به دستمال توالت شما فرنگی ها!)

آقای فرخ جان که این روزا تبدیل شده به یک شوخی مضحک،،، به کنار؛ آقای مهاجرانی، کارگزار امام خمینی لعنت الله و مشاور صدور فتوای قتل سلمان رشدی، نویسنده ی هموطن شما رو بگو که در رسانه ی متعلق به شما یک آفتابه آب طهارت هم بر سر گروه تروریستی «سپاه پاسداران» ریخت و به طور تمام قد از اون دفاع کرد.

خیلی ببخشیدا! بی بی سی فارسی، رسانه ی ملکه است یا بیت الخلای خامنه ای؟

شما که خیلی نگران دارایی هاتون در منطقه هستین، یک کم هم نگران این دستگاه عریض و طویل باشین که رسما و علنا افتاده دست نوچه های حکومت اسلامی.

البته صلاح رسانه ی خود خسروان و وزیران و معاونان وزیران دانند! ما دیدیم برای دارایی هاتون خیلی یقه چاک می دهید گفتیم یه یادآوری یی کرده باشیم! قبلا گوش شنوایی پیدا نکردیم این حرفا رو بشنفه و متوجه بشه! ایشاللا حالا که شما به فکر دارایی ها تون افتادین، گوش شنوا داشته باشین!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy