Sunday, Jun 23, 2019

صفحه نخست » جزئیات بازداشت یک باند نفوذی در وزارت نفت

arrest_062319.jpgدیدگاه نو - نهادهای امنیتی اعلام کردند یک باند نفوذی در وزارت نفت را دستگیر کردند که در راس آن خانمی با ایجاد ارتباط با ۱۶ نفر از مقامات ارشد این وزارتخانه توانسته بود فعالیت‌های گسترده ای انجام دهد. به تازگی مدیرامور مالی وزارت نقت پس از انتقال ۲۰۰ میلیون دلار به یک صراف قصد خروج از کشور را داشت که توسط ماموران امنیتی بازداشت شد. موج اختلاس در نهادهای دولتی افزایش چشم‌گیری پیدا کرده است.

خبرگزاری سپاه (تسنیم) ساعاتی پیش در اینباره نوشت، نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی از دستگیری یک خانم نفوذی در وزارت نفت از سوی نهادهای امنیتی خبر داد.

ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از دستگیری یک خانم در وزارت نفت به‌عنوان جاسوس خبر داد و گفت: این فرد اخیراً از سوی نهادهای امنیتی بازداشت شده است.

وی با بیان اینکه این خانم تبعه ایران و نفوذی بوده است افزود: این فرد با 16 مدیر وزارت نفت در ارتباط بوده و قصد تأثیرگذاری بر آنها را داشته است.

نماینده نجف‌آباد در مجلس با ابراز اینکه وزارت نفت در دوران تحریم پاشنه آشیل کشور است، خاطرنشان کرد: چون کشور ما براساس درآمدهای نفتی اداره می‌شود وزنه نفت در کشور ما بسیار مهم است که استکبار سعی می‌کند با تأثیرگذاری بر این وزارتخانه فروش نفت کشور را مختل کند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy