Thursday, Jul 25, 2019

صفحه نخست » پرسش ساده ای که برای نماینده مجلس، علیرضا رحیمی هزینه‌ساز شد

risr_072419.jpgرادیو اسرائیل - علیرضا رحیمی عضو فراکسیون امید ۲ روز پیش در باره پخش سریال گاندو و فیلم دو تابعیتی‌ها در مجلس گفته بود این دو دو روی یک سکه است و از ویر دفاع پرسیده بود: «تدوین یک فیلم امنیتی و دارای محتوای طبقه بندی سری در کجا انجام شده و اگر این کار در اطلاعات سپاه انجام می‌شود چرا در صحن علنی پخش شده است؟ و آیا سپاه فیلم دو تابعیتی‌ها را در اختیار کریمی قدوسی قرار داده است؟

به خاطر همین پرسش نماینده فراکسیون امید بیش از ۲۹ نماینده مجلس خواستار سلب عضویت او در هیات رئیسه شده‌اند.

بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس، هیچ نماینده‌ای مجاز نیست از سپاه، بانک مرکزی یا صدا و سیما سوال و رحیمی وزیر دفاع را در این پرسش مورد خطاب قرار داد ه بود .

این نماینده مجلس در توضیحات بعدی، گفته که نمایندگان مجبورند دستگاه‌های متناظر در دولت را پیدا کرده و سوال را از آنها بپرسند.

رحیمی در ادامه گفته بود : پخش فیلم دوتابعیتی‌ها در صحن مجلس و سریال گاندو را مجموعه‌ای در مسیر ناامیدکردن مردم، تشویش اذهان عمومی، تخریب دولت و پارلمان و دپیلماسی عمومی است .سپاه پاسداران در نامه‌ای رسمی دخالت در تولید فیلم یاد شده را انکار کرده است.

برخی تحلیل‌گران می‌گویند، نامه ۲۹ نفره برای سلب عضویت علیرضا رحیمی از هیات رئیسه مجلس به خاطر این ارائه شده که نمایندگان مجلس مصونیت پارلمانی دارند و اطلاعات سپاه نمی‌تواند مستقیما آنها را گوشمالی دهد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy