Friday, Aug 9, 2019

صفحه نخست » برنی سندرز: اگر وارد کاخ سفید شدم راز پشقاب‌پرنده‌ها را فاش می‌کنم

sanders_080919.jpgالعربیه - برنی سندرز سناتور ورمونت روز سه‌شنبه گفت اگر در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا پیروز شود در صورت وجود اطلاعاتی محرمانه درباره «فرازمینی‌ها» و «پشقاب‌پرنده‌ها» آن را فاش خواهد کرد.

او با حضور در برنامه‌ پادکست کمدین معروف آمریکایی جو روگان (Joe Rogan) در پایان مصاحبه یک ساعته خود چنین وعده‌ای را داد.

روگان از ساندرز پرسید: «اگر به کاخ سفید رسیدی و در مورد فرازمینی‌ها چیزی فهمیدی، اگر چیزی در مورد بشقاب پرنده‌ها فهمیدی، آیا به ما اطلاع می‌دهی؟»

سندرز پاسخ داد:«خوب، من به شما خواهم گفت، همسرم از من می‌خواهد تا به شما اطلاع بدهم.»

هنگامی که روگان پرسید «آیا همسر شما وجود پشقاب‌پرنده‌ها را باور دارد؟»، ساندرز گفت: «نه! او باور ندارد تنها از من پرسید، راستی موضوع از چه قرار است؟، آیا چیزی می‌دانی؟، آیا به بایگانی دسترسی داری؟»

روگان پرسید: «آیا (به بایگانی) دسترسی داری؟، پس به ما اطلاع خواهی داد؟»

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

سندرز: «حتما، ما آن را در این برنامه اعلام خواهیم کرد. نظرتان چیست؟»

به گزارش سایت «Intelligencer» علاقه به موضوع پشقاب‌پرنده‌ها طی دو سال گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته است، «زیرا برخی گزارش‌های رسانه‌ای و حتی دولتی وجود آنها را تأیید می‌کنند. در اواخر سال 2017 ، تایمز مطلبی را منتشر کرد که مدعی شده بود دولت ایالات متحده می‌داند که وجود فرازمینی‌ها واقعیت دارد و ده‌ها سال است که آنها را دنبال می‌کند. طی چند ماه بعد چندین فیلم منتشر شد که نشان می‌داد هواپیماهای نظامی با بشقاب پرنده‌ها روبرو شده‌اند.»

این سایت در ادامه می‌افزاید: «همین کافی بود تا برخی از افراد موضوع را باور کنند. اما پرزیدنت ترامپ یکی از آنها نیست. در تابستان امسال، جورج استفانوپولوس مجری «ABC News» از ترامپ در باره مشاهده (پشقاب‌پرنده‌ها) توسط خلبانان نیروی دریایی سؤال كرد. ترامپ در جواب او گفت، مردم می‌گویند که بشقاب پرنده‌ها را می‌بینند. آیا من باور دارم؟ دقیقا نه.»

در ادامه این گزارش آمده «جالب اینکه خود ترامپ در سال 2016 کاندیدای برتر بسیاری از گروهایی بود که به وجود پشقا‌پرنده‌ها (UFO) باور دارند.»
یکی از شکارچیان پشقاب‌پرنده‌ها در سال 2015 به CNN گفت: «نامزد من دونالد ترامپ است زیرا او یک سیاستمدار نیست، چه بسا من اشتباه کنم، اما فرازمینی‌ها به من می‌گویند که دونالد ترامپ کسی است که آمریکا را رهبری خواهد کرد.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy