Tuesday, Aug 13, 2019

صفحه نخست » اطلاعیه جمعی از جان بدربردگان دهه‌ی ۶۰ در حمایت از دو گروه ۱۴ نفره از فعالان داخل کشور

Solidarity3.jpgدر سالگرد قتل عام بیرحمانه یاران و عزیزان اسیرمان در تابستان خونین ۶۷ و بیاد دیگر همرزمان و همراهانمان در دهه خونبار شست و تمام آنهایی که برای رهایی مردم و میهن از قید حاکمیت رژیم خونریز، فاسد و چپاولگر جمهوری اسلامی قیام کردند و از جان خود مایه گذاشتند، وظیفه خود میدانیم که از بیانیه های زنان و مردان مبارز و دلیر که در دو گروه ۱۴ نفره خواهان عبور از تمامیت رژیم جمهوری اسلامی هستند حمایت کنیم.

ما امضاء کنندگان زیر که تحت سلطه جانیان ولایت بر میهنمان در این سالها، هم داغ از دست دادن یاران و همراهانمان را در سینه داریم و هم آثار زخم تازیانه جلادان را بر پیکر خود، بر این باوریم که این بیانیه پژواک صدای آزادیخواهانه و برابری طلبانه ی مردمی است که بارها و بارها و بویژه به گسترده ترین شکل در سال ۹۶، آنرا در خیابان‌های سراسر کشور فریاد کرده اند.

ما نیز بمانند این شیرزنان و دلاورمردان میهن که با کار سترگ خود خط بطلانی بر سراب اصلاح طلبی از درون رژیم کشیدند، خواهان نفی کامل رژیم ولایت فقیه با همه جناح ها، نهادها و قوانین تبعیض گر و ضد انسانی آن هستیم.

ما خواهان ایرانی سکولار و دموکراتیک هستیم که در آن همه شهروندانش فارغ از هویت جنسی، تمایلات سیاسی و اعتقادی و تعلقات قومی و زبانی از حقوقی یکسان برخوردار باشند.

در مسیر گذار از حاکمیت پوسیده و بی ریشه ولایت فقیه با خیزش عمومی مردم ما نیز همراه و پشتیبان شما و هم میهنانمان هستیم.

جمعی از جان بدر بردگان دهه‌ی ۶۰

متقی احمری نژاد

مجتبی اخوان

غلام رضا اصغری

بهرام اصلانی

داود اکبری

عبدالرحیم خدادادی

عباس رحمانیان

علی رضا زا‌رع

محمود زهرایی

علی شیرازی

مرتضی صیاد

سیامک گیلانی

فرخ مرادی

علی موسوی

عالمه نعیمی

احمد وحدانی

برای حمایت از این فراخوان می‌توان با ایمیل زیر ارتباط برقرار نمود.

bazmandegan60khonin@gmail.com



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy