Saturday, Sep 21, 2019

صفحه نخست » شبکه ماساژ؛ یک سناریوی انتخاباتی

message_092119.jpgدویچه وله - باشگاه خبرنگاران و دو نماینده اصولگرای مجلس برادرزاده پروانه سلحشوری را سرکرده یک شبکه ماساژ مختلط در تهران نامیده‌اند. رئیس فراکسیون زنان می‌گوید تخریب‌ها و تاخت‌‌وتازهای اخیر به خاطر مواضع اوست و دلایل انتخاباتی دارد.

پس از انتشار خبر دستگیری یک باند ماساژ مختلط در تهران در شبکه‌های اجتماعی، باشگاه خبرنگاران جوان، وابسته به صداوسیما، ادعا کرد که برادرزاده پروانه سلحشوری، نماینده اصلاح‌طلب مجلس، گرداننده این شبکه بوده که خدمات جنسی نیز به مشتریان ارائه می‌داد. محمدمهدی زاهدی، نماینده اصولگرای کرمان و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، و ناصر موسوی‌ لارگانی، نماینده نزدیک به جبهه پایداری نیز این اتهام را تکرار کرده و با کنایه به مواضع انتقادی سلحشوری به او تاختند.

👈مطالب بیشتر در سایت دویچه وله

خانم سلحشوری با تکذیب خبر در توییتر، توضیح داد که دو برادرزاده چهار ساله و ۲۰ساله دارد که در اهواز زندگی می‌کنند. با این همه، هشتگ «آقازاده ماساژور» بارها در فضای مجازی بازنشر شد. رسانه‌های اصلاح طلب نوشته‌اند این هشتگ اسم رمز و سلاحی است که ظاهرا بر اساس برنامه‌ریزی قبلی و به شکل سازماندهی شده علیه نماینده تهران به کار گرفته شد تا با مواضع اخیر سلحشوری تسویه حساب کنند. این رسانه‌ها در گزارش‌هایشان از اصطلاحاتی چون "توپخانه افراطیون" یا "ماساژ انتخاباتی" استفاده کرده‌اند.

نماینده تهران و رئیس فراکسیون زنان به دلیل انتقاد از دستگیری روزنامه‌نگاران و کارگران و هم‌چنین رای دادن به لوایح FATF مورد حمله تندروها بوده اما موضع‌گیری اخیرش درباره ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه‌ها و حمایت از سحر خدایاری، او را آماج سخت‌ترین حملات محافظه‌کاران کرد.

نایب رئیس فراکسیون امید از روسای قوه مقننه و قضائيه خواسته جلوی سناریوسازی و "حرکات رذیلانه" برای اهداف جناحی را بگیرد. محمدرضا تابش با اظهار تاسف از سکوت مراجع مسئول گفته است: «از نظر افکار عمومی این شیوه تاریخ مصرف گذشته و غیر اخلاقی، محکوم به شکست است و جز آشکار کردن ابعاد جدیدی از سناریوهایی که مطهری و سلحشوری در پی افشای آن هستند، تاثیری ندارد.»

در میان اکانت‌های توییتری گوناگون که اکثرا هویت‌های جعلی دارند، محمد مهدی زاهدی و سید ناصر موسوی لارگانی، نمایندگان فعلی، و حمید رسایی، نماینده سابق مجلس، خانم سلحشوری را متهم و بازخواست کرده‌اند. دو نفر نخست با وجود تکذیب خبر، ساکت مانده‌اند، اما رسایی با انداختن مسئولیت این خبر به دوش باشگاه خبرنگاران، عذرخواهی کرده است.

زاهدی، نماینده اصولگرای کرمان و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، نوشته بود آنها که هر روز به دنبال حاشیه‌سازی و ایجاد دو قطبی و مستمسک "دختر آبی" بودند اکنون به منجلاب "آقازاده ماساژور" فرو رفته‌اند.

ناصر موسوی‌لارگانی، نماینده فلاورجان و نزدیک به جبهه پایداری هم نوشته بود: «کسی می‌تواند مدعی حقوق زنان باشد که حداقل یک گام مثبت برای بانوان این سرزمین برداشته باشد. کاش به جای پرداختن به هجویاتی نظیر دروغ دختر آبی حواس‌مان بیشتر به اطرافیان‌مان باشد.»

روزنامه "آفتاب یزد" می‌نویسد: «معلوم بود همین روزها علیه مطهری و سلحشوری، کارناوالی از بداخلاقی و تخریب به راه خواهد افتاد.» سایت فرارو نیز به انتخابات آتی مجلس اشاره کرده است: «توپخانه افراطیون علیه برخی نمایندگان مجلس در فاصله باقیمانده تا انتخابات این روزها فعال شده است. یک روز مطهری و روزی دیگر سلحشوری.»

پروانه سلحشوری در گفت‌وگو با ایلنا عنوان کرده که تخریب‌ها و تاخت‌ و تازهای اخیرعلیه نمایندگان، با انتخابات مجلس ارتباط دارد: «سه روز متوالی علیه من و آقای مطهری برنامه ترتیب داده می‌شود و در پرمخاطب‌ترین ساعات برنامه پخش می‌شود و قبلا هم در برنامه‌ای دیگر درمورد من دوباره همین کار را کردند و نماینده اینقدر قدرت ندارد که صدا و سیما را زیر سوال ببرد که به چه حقی این کار را می‌کند.»

او در این مصاحبه می‌گوید به اشکال مختلف تهدید شده که به خاطر رای دادن به لوایح FATF یا اظهار نظر در باره خودسوزی سحر خدایاری در انتخابات بعدی رد صلاحیت می‌شود. او تاکید می‌کند که کار خودش را خواهد کرد و از این تهدیدها واهمه نخواهد داشت. سلحشوری آرزو کرده که کشور دوباره روی آرامش را ببیند: «هیچ کجای دنیا احزاب این گونه با هم برخورد نمی‌کنند که این افراد رفتار می‌کنند.»

محمود صادقی، عضو فراکسیون امید، توییت‌های زاهدی و لارگانی علیه سلحشوری را نشانه «انحطاط اخلاقی» یک جریان سیاسی دانسته است.

کاربری خطاب به صادقی نوشته است: «این انحطاط اخلاقی که شما امروز بنا بر منفعت شخصی و حزبی به اون اقرار می‌کنی، خیلی پیشتر از اینها و با اعدام‌های اوایل انقلاب و کشتارهای سال ۶۷ و کوی دانشگاه و سال ۸۸ و کهریزک و امثال اون واسه ما مسجل شده بود.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy